MADsen Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) jeg flyttet pcen isted, og trolig i denne forbindelse klarte jeg å gjøre slik at pcen ikke klarer å koble til det trådløse nettverket mitt. Den finner det- men når jeg trykker på "identifiser problemet", står det at jeg har enten trykket på en knapp forran eller på siden av pcen, eller en hotkey. Jeg finner ikke noen av delene- så er stuck med nettverkskabel.. noen som har peil på hvordan jeg fikser dette? edit: gjelder forøvrig en acer aspire 6930 Endret 12. juli 2009 av MADsen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Sitter som regel en knapp på kanten av maskinen på den siden du åpner skjermen. Hotkey er FN + F2 eller no slikt. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Hei se blant der du ahr mange "hotkeys" og se om du ser en knapp med et bilde ala noe slikt: (mine paint skillz) (kan også være en hotkey som mr.anki prater om) eller bare slå opp i acer brukermanualen din edit: etter litt kikking på bilder av dataen så ser det ut som øverste knapp helt til høyere Endret 12. juli 2009 av Submit Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Hei se blant der du ahr mange "hotkeys" og se om du ser en knapp med et bilde ala noe slikt: (mine paint skillz) (kan også være en hotkey som mr.anki prater om) eller bare slå opp i acer brukermanualen din edit: etter litt kikking på bilder av dataen så ser det ut som øverste knapp helt til høyere Det var knappen det er bilde av. En sånn knapp som man bare tar på, som lyser, og lar deg tro at den ikke har noen annen funksjon enn å nettopp lyse.. takk for hjelp! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå