Uncreative Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hadde Koss hodetelefoner som nå er ganske så ferdige, og trenger nye. Jeg har prøvd Skullcandy og liker dem ikke. Så litt rundt på forumet men de fleste vil ha til 500 eller mer. Jeg vil selvfølgelig ha det beste for pengene, men selvfølgelig er alt relativ i denne prisklassen. Er det noen annen "gigant" for pengene uten om Koss og Skullcandy som virker som de mest populære? Trenger dem til jeg skal på ferie om 1 uke, og til skole til høsten, så siden frakt fra en nettbutikk tar litt tid hadde det vært kult med et raskt svar. Fant disse gjennom prisguide, er de noe særlig? https://prisguiden.no/product.php?produc...1&cat_id=51 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg ville heller ha satset på Sennheiser PX 100 eller PX 200 Lenke til kommentar
Uncreative Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg ville heller ha satset på Sennheiser PX 100 eller PX 200 Takk for svaret, kjøpte px200. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg kjøpte PX 100 for en tid tilbake, men når jeg ser hvor deilig de skinnputene på PX 200 ser ut angrer jeg nesten. Men PX 100 er god den da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå