Gå til innhold

To barn funnet døde på avlastningshjem i løpet av få uker

Anbefalte innlegg

17.06.2009

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=565783

(VG Nett) En fire år gammel gutt ble funnet død i sengen sin på et avlastningshjem på Eidsberg i Østfold i dag morges.

12.07.2009

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=568285

(VG Nett) En fem år gammel funksjonshemmet gutt ble lørdag kveld funnet død på et avlastningshjem på Sofiemyr i Oppegård.

Fler enn meg som synes disse sakene virker særdeles mistenkelig? I og med scenario (og alder, type sted) er så likt. I den første saken nevnes at obduksjon skal gjennomføres, noen som har sett evt. nyheter om det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fler enn meg som synes disse sakene virker særdeles mistenkelig? I og med scenario (og alder, type sted) er så likt. I den første saken nevnes at obduksjon skal gjennomføres, noen som har sett evt. nyheter om det?

Hvorfor så veldig mistenkelig?

Disse som er beboere på slike instutisjoner er også som regel tungt belastet med tilleggssykdommer.

Endret av Luftbor
Lenke til kommentar

Tja. Luftbor har nok et poeng.

Men jeg tror jeg skjønner hva du mener, snodig at det skulle gå to unge gutter såpass tett både i tid og sted.

La oss nå bare håpe det er tilfeldigheter og mer eller mindre naturlige dødsårsaker, og at politiet finner ut av det i motsatt tilfelle.. forhastede konklusjoner vil sannsynligvis bare komme tilbake og bite oss hardt bak.

Lenke til kommentar
Tja. Luftbor har nok et poeng.

Men jeg tror jeg skjønner hva du mener, snodig at det skulle gå to unge gutter såpass tett både i tid og sted.

La oss nå bare håpe det er tilfeldigheter og mer eller mindre naturlige dødsårsaker, og at politiet finner ut av det i motsatt tilfelle.. forhastede konklusjoner vil sannsynligvis bare komme tilbake og bite oss hardt bak.

Er heller bare oslomediene som er oslonavlebeskuende. Vet om flere slike hendelser i sør-vest.

Dessuten. Mysen og Oppegård er et stykke fra hverandre. 5-6 mil +.

Endret av Luftbor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...