Mr.M Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 17.06.2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=565783 (VG Nett) En fire år gammel gutt ble funnet død i sengen sin på et avlastningshjem på Eidsberg i Østfold i dag morges. 12.07.2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=568285 (VG Nett) En fem år gammel funksjonshemmet gutt ble lørdag kveld funnet død på et avlastningshjem på Sofiemyr i Oppegård. Fler enn meg som synes disse sakene virker særdeles mistenkelig? I og med scenario (og alder, type sted) er så likt. I den første saken nevnes at obduksjon skal gjennomføres, noen som har sett evt. nyheter om det? Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Fler enn meg som synes disse sakene virker særdeles mistenkelig? I og med scenario (og alder, type sted) er så likt. I den første saken nevnes at obduksjon skal gjennomføres, noen som har sett evt. nyheter om det? Hvorfor så veldig mistenkelig? Disse som er beboere på slike instutisjoner er også som regel tungt belastet med tilleggssykdommer. Endret 12. juli 2009 av Luftbor Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Tja. Luftbor har nok et poeng. Men jeg tror jeg skjønner hva du mener, snodig at det skulle gå to unge gutter såpass tett både i tid og sted. La oss nå bare håpe det er tilfeldigheter og mer eller mindre naturlige dødsårsaker, og at politiet finner ut av det i motsatt tilfelle.. forhastede konklusjoner vil sannsynligvis bare komme tilbake og bite oss hardt bak. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Det er mange kollisjoner på veien hver dag, betyr likevel ikke at noen står bak med en felles plan. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Tja. Luftbor har nok et poeng. Men jeg tror jeg skjønner hva du mener, snodig at det skulle gå to unge gutter såpass tett både i tid og sted. La oss nå bare håpe det er tilfeldigheter og mer eller mindre naturlige dødsårsaker, og at politiet finner ut av det i motsatt tilfelle.. forhastede konklusjoner vil sannsynligvis bare komme tilbake og bite oss hardt bak. Er heller bare oslomediene som er oslonavlebeskuende. Vet om flere slike hendelser i sør-vest. Dessuten. Mysen og Oppegård er et stykke fra hverandre. 5-6 mil +. Endret 19. juli 2009 av Luftbor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå