Wrasko Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hei, leieboeren min har riks-tv med en utendørs antenne, jeg derimot har parabol fra viasat (stor sak). Bildet hans flimrer hver gang en moped kjører forbi, og iblant ellers og, men ca på den tiden jeg monterte min parabol, så mistet han da TV2 (er umulig å se på visstnok). (han vet ikke nøyaktig når signalet forsvant, han er en fyllik, men han tror det er på ca samme tid som jeg skaffet parabol.) Min parabol er mot Sirius, og den er montert ca 2-3 meter over, og en halvmeter/meter bak hans antenne. Så spørsmålene er: - Kan det virkelig være parabolen som forstyrrer signalene hans? - Tips på å få bildet hans mye mer stabilt ellers? (flimret ved mopedkjøring etc lenge før jeg monterte parabol) Mvh Rune Halvorsen Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Slå av strømmen på din dekoder og sjekk om det gjør noen forskjell. Antageligvis gjør det ikke det, og det er ikke din parabol som lager problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå