atv_250 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 kan noen hjepe meg får bare opp NTLDR når eg slår på dataen. ?? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Det var nå en utrolig vag beskrivelse men jeg regner med du mener en av disse feilmeldingene: Feilmelding Lesefeil på disken. NTLDR mangler. NTLDR er komprimert. Mulig årsak Korrupt Boot-sektor. Løsning Kjør FIXBOOT fra gjenopprettingskonsollet. Lenke til kommentar
atv_250 Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Det var nå en utrolig vag beskrivelse men jeg regner med du mener en av disse feilmeldingene: Feilmelding Lesefeil på disken. NTLDR mangler. NTLDR er komprimert. Mulig årsak Korrupt Boot-sektor. Løsning Kjør FIXBOOT fra gjenopprettingskonsollet. NTLDR MANGLER. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Som han sa, du kan rette det ved å Kjøre FIXBOOT fra gjenopprettingskonsollet (boot fra windows installasjons CD). OS reinstall bør også rette det opp, men det blir jo å skyte spurv med kanon... -Stigma Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Kan være at det bare er feil bootrekkefølge i BIOS. Eller den gamle med gjenglemt floppy i drevet, men den er vel ikke så aktuell lenger. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Kan være at det bare er feil bootrekkefølge i BIOS.Eller den gamle med gjenglemt floppy i drevet, men den er vel ikke så aktuell lenger. Men nå har gjenglemt usb-minne overtatt denne klassikeren. Jeg husker minst en håndfull her med det problemet. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Synes OP også fint kunne lagt med LITT mer relevant informasjon her om han forventer hjelp, slik som hvordan problemet oppsto, om det har skjedd før, hva han gjorde rett før problemet oppsto, hva hardware han har osv. Kan personlig ikke fordra folk som knapt nok skriver en hel setning og forventer at det skal være nok informasjon til å kunne fremsi en løsning fra, men nå skla jeg ikke begynne å kjefte her i tråden ... -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå