baatmotoren Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hei, er det noen som vet hvordan jeg trimmer en yamaha 9,9hk 2006 modell til 13,5hk (har hørt at det er det den skal bli til).... Hva må jeg gjøre for å få den trimmet ? Et enkelt råd som tar kort tid... På forhånd takk Lenke til kommentar
baat94 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hei, er det noen som vet hvordan jeg trimmer en yamaha 9,9hk 2006 modell til 13,5hk (har hørt at det er det den skal bli til).... Hva må jeg gjøre for å få den trimmet ? Et enkelt råd som tar kort tid... På forhånd takk Det enkleste og sansynlighvis beste er å ringe nærmeste forhandler og spørre Lenke til kommentar
Retox93 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 er de ikkje plombert? isåfall ta ut plomberinga Lenke til kommentar
baatmotoren Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Det eneste problemet er at jeg ikke finner den... Hvor ligger den ? Lenke til kommentar
Haugsb Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Som oftast er det ein sperrepakning i forgassaren som hindrar motoren å trekke inn drivstoff, men eg er ikkje sikker Lenke til kommentar
baat94 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Som sagt... ring forhandler å hør! Lenke til kommentar
hakkannen Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 På "Yamaha 9.9D" totaktere fra midten av 90-tallet og nyere er det så enkelt som en bøyd brakett som er forskjellig fra 9.9hk og 15hk. Når du gir gass vil gassutslaget bli større på 15hk siden braketten har brattere stigning. Kjøpte en 9,9 i 1994, da fulgte 15-hestersbraketten med på kjøpet. Såvidt jeg husker er braketten festet med 2 små bolter. Hvis det er lignende opplegg på din nyere Yamaha koster det nok ikke allverdens med en slik del hos forhandleren. Som de over har sagt, ring og spør . Lenke til kommentar
Piperenser Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Det eneste problemet er at jeg ikke finner den... Hvor ligger den ? Den har ingen plombering. Deler som må byttes for å bygge om til 15 hk er: Forgasser brakett mellom forgasser og veivhus reedventil + stopper platen under svinghjulet som tenningssensorene står på eksostube i stammen Lenke til kommentar
baatmotoren Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Takk skal dere ha alle sammen... Jeg får se om det går på noen som helst måte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå