Raste Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Hvor mye ligger sånne forsterkere på med HDMI tilganger? Endret 12. juli 2009 av datating Disse innleggene er splittet ut fra en tråd under filmforumet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Stort sett alle prisklasser. Tilbake til Spaceballs Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Stort sett alle prisklasser. Tilbake til Spaceballs Hva er det man trenger til en forsterker? Kan noen liste opp det rimeligste og det som fungerer OK, samt at den har minst 3 HDMI tilganger. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hva er det man trenger til en forsterker? Kan noen liste opp det rimeligste og det som fungerer OK, samt at den har minst 3 HDMI tilganger. Spørsmålet er kva *du* treng. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Det står der Rimelig Minst 3 HDMIer tilganger. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hva er rimlig? 2k, 3k, 4k, 5k, osv? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Helst rimeligst Det billigste du kan få med HDMI tilganger, og som fungerer OK. Er ikke så veldig rik mtp at jeg er kun 17 år Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det står der Rimelig Minst 3 HDMIer tilganger. Sjekk her, og så her. Eg er godt nøgd med denne Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q...bc:36377%3br:pg Den så jo grei ut, eller? Har egentlig ikke så mye peiling på det der, så Tror jeg driter i det forsterker opplegget, må heller finne en annen løsning med HDMI portene. Endret 30. juni 2009 av Raste Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Du får ta og kjøpe en HDMI switch Edit: Så kan du heller begynne å spare til du kan kjøpe en forsterker som er litt bedre enn de du finner til en 3-4 kroner Endret 30. juni 2009 av Manx Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Gjorde det, men byttet den HDMI switcen. Er for slitsomt å måtte trykke på Switch fjernkontrollen hver bidige gang du skal bytte komponent Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Da tror jeg du sliter, har ikke funnet en som funker på telepati ennå. Blir jo akkurat det samme om du trykker på fjernkontrollen til en switch eller til en forsterker, du må bytte inngang der også Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Tror jeg driter i det forsterker opplegget, må heller finne en annen løsning med HDMI portene. Eg har heller ikkje mykje peil på dette, men den såg brukbar ut den Sonyen. Er det du eigentleg er på jakt etter ein HDMI-svitsj? Du ser, det er difor vi spør m kva du er ute etter. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Joda, men forsterker kan så mye mere og er litt kulere å ha Det finnes ikke no trådløs HDMI switch? Endret 30. juni 2009 av Raste Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Som sagt da hadde jeg spart meg opp noen penger og kjøpt en som du han bruke noen år uten at du føler at du har kastet penger ut av vinduet. Rimelig sikker på at det er følsen du sitter igjen med hvis du kjøper en forsterker til 2-3000 kroner. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Joda, men forsterker kan så mye mere og er litt kulere å ha Det finnes ikke no trådløs HDMI switch og som ikke går på strøm? Jo. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Vel, har nå funnet ut at man kan få overført HDMI trådløst. Noen som er kjent med dette? magnusbe, tror den siste setningen ble litt dårlig formulert av meg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Vel, har nå funnet ut at man kan få overført HDMI trådløst. Noen som er kjent med dette? Tar du da PS3en og kaster den på tven? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Vettafaen... :=) Tror det eneste jeg gjør er å kjøpe en VGA/DVI - til HDMI plugg så jeg får koblet X360 der. Det vil vel ikke gå utover bildekvaliteten? Endret 30. juni 2009 av Raste Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Vel, har nå funnet ut at man kan få overført HDMI trådløst. Noen som er kjent med dette? magnusbe, tror den siste setningen ble litt dårlig formulert av meg Alså, ein Xbox kan overføra signal trådlaust frå PCen via Xboxen og ut i HDMI til TVen. Det finst andre boksar også som overfører HD-signal trådlaust. Er problemet kablar langs golvet? Eller vil du dela mellom ulike rom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå