Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor bra er datingtjenester?

Anbefalte innlegg

Hei jeg har et lite problem..

Jeg greier rett og slett ikke å gå skrittet til å sjekke opp jenter. Jeg har sosial angst og det gjør det vanskelig for meg å bare gå bort og begynne å snakke med jenter. Nå skal det sies at jeg er i 3o-åra så dette er nok ikke så enkelt som en usikker tenåring.

Jeg har levd alene i mange år og begynner å føle at jeg mangler noe. Altså en kvinne. Jeg var nylig på en festival hvor jeg håpet at jeg skulle få guts til å skaffe meg et one-night-stand eller noe men den gang ei. Jeg pingla ut som vanlig..

Så nå har jeg begynt å tenke på dette med datingtjenester. Har det noe for seg? Jeg ser vel ikke sånn grusom ut men jeg er alikevel litt redd for å legge trynet mitt ut på nettet.

Endret av RogueAlien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som en siste krampetrekning kan det være verdt å teste ut, men med det skjeve markedet gidder jeg ikke å prøve engang.

Test det ut, bare ikke forvent at jentene (edit: kvinnene, hehe) kommer på samlebånd.

Edit 2: Nå er du litt eldre enn meg, mulig det jevner seg mer ut med alderen.

Endret av Kloever
Lenke til kommentar

Jeg har samme problemet som deg tråstarter. Jeg opprette konto på match og slettet kontoen kort tid etterpå da jeg fikk et blunk fra ei søt jente som ikke bodde så langt unna meg. Det kan hende det går bedre for deg, men for meg fulgte den sosiale tilbakeståelsen med over i cyberspace.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...