Gjest X5 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hei Jeg liker ei jente på jobben,hun er like gammel som meg (20år) og jobber sammen noen ganger.. Har kjent hverandre i et år nå.. Henne svarer på alle meldingene mine selv om det ikke handler om jobben osv .. Har spurt henne en gang om hun ville bli med meg ut ... men, hun hadde noen planer fra før.. det fortalte hun dagen før også, men dumme meg spurte på feil tid.. Jeg vet ikke om hun liker meg eller ikke .. Og lurte på hvordan jeg skal gå fram ?? Lenke til kommentar
peamlie Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Første du bør gjøre er vel å kaste av deg "dumme meg"-holdningen den hjelper deg ikke stort. Lek litt mer opptatt enn det du egentlig er, spør henne ut igjen på en måte som ikke setter henne i en alt for presset situasjon (dvs gjør det til en naturlig del av en samtale om du kan. Tenk deg - å bli med ut på noen øl er en hyggelig greie - å blir formelt invitert med på en date er kleint...) og når dere er ute, så bare snakk. Det er ikke så komplisert, hun også har interesser, hobbier, venner, musikksmak, reiseplaner osv - om du ikke vet helt hva du skal si, så still henne noen spørsmål som krever litt mer enn ja/nei svar. Merkelig hvor godt inntrykk en person kan få av deg uten at du har sagt stort. Jenter liker en god lytter, men ta litt engasjement i forhold til hvordan kvelden utarter seg (vi kan gjøre det du vil, er ikke en bra setning), og ikke legg skjulpå hvor du vil at kvelden skal lede. 2 gode råd: 1. Alkohol kan smøre samtalen og gjøre det lettere for begge å kommunisere, man senker barrieren litt. Men for mye alkohol ender i katastrofe. IKKE drikk deg til selvtillit. 2. Et forhold med en kollega er ikke alltid en god ide.. Lenke til kommentar
Gjest X5 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Nå som vi har ferie ,så har det gått over til korte telefon samtaler .. Hun ringer meg 2-3 ganger om dagen Ser ut som hun savner meg, eller ? Jeg savner henne Jeg skal også gå over til et annet prosjekt, noen uker etter ferie så jeg kommer ikke til å jobbe mer med henne .. blir sikkert etter noen år vi vil havne på samme prosjekt igjen Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hun ringer 2-3 ganger om dagen???? Enten er du en veldig god samtalepartner, eller så liker hun deg... Men synd om du skulle ødelegge alt og miste en god samtalepartnervenn. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Alt tyder på at hun liker deg. Få hun med på en større sosial happening, og ikke bare en date. F.eks. foreslå at hun blir med neste gang du skal på en fest, ut på byen, ut å ta en kaffe, etc. La det bli uformelt og ta det videre derfra. Hun vil ikke føle et stort press ved disse sammenkomstene, og det er ofte på disse du får de største signalene fra henne. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå