Gå til innhold

Hvilke kunstige søtningstoffer er best og farligest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

man erstatter ikke maten med å kun drikke pepsi max slik som du sier !

det er greit å drikke 0,5 med brus , det går ann å kjøpe seg godterier uten sukker, for å spise litt..

det er mye bedre å drikke\spise sukkerfri når enn er 200kg !

sukker er mye farligere enn aspartam.

slutte å snakke om at enn får i seg tresprit og maursyre..

hvis det er tilfellet så er dosene så små at de faktisk er ubetydelige ved et normalt kosthold

Lenke til kommentar

Sjekk videoen fra puls da. Nå vet ikke jeg hvorvidt du har lest, skumlest eller ignorert alle kildehenvisningene men videoen fra puls som jeg nevnte er på 25 minutter. Denne kan du ta en rask titt på.

http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/144355

Det er greit at det ikke er ren tresprit i flaska, men jeg mener det er mer gift i lettbrus enn vanlig brus. Man dør nok ikke av 3/4 liter i uka samme om det er lett eller ikke men det er en bjørnetjeneste å tro at man går ned i vekt av lettbrus (se video).

Endret av Thor.
Lenke til kommentar

er bare idiotisk å si at kroppen ikke klarer å se forskjell på aspartam og sukker ,

det er en grunn til at de fleste diabetikere holder seg til light produkter.

skeptisk til artikler og klipp om aspartam der de ikke tar med de positive sidene ved produktet.. da er ikke artikkelen objektiv nok til å fenge min interesse , derfor jeg ignorerer "kilde henvisningene " deres..

men for all del jeg gir ikke ungen min ting med kunstigt sukker som aspartam, skal det lages noe med søtningsmiddel i så er det stevia eller vanlig sukker som brukes..

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...