WarpX Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) neeeei å guuud hehehe Endret 11. juli 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 En grunn til at de bør få leve er at det er ikke de som er synderne for å ta knekken på jorda. Det er vi egoistiske jævler på to bein. Er enig i at måsen er svært irriterende. Vi bor med sjøen, og faen. De legger de reirene på samme plass hvert år, og det går ikke an å gå ved sjøen, da klikker de :S Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Måser som holder til i urbanen er irriterende, stygge og unødvendige og skulle vært gasset ihjel. Alle som skulle mene noe annet skulle vært gasset sammen med dem. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Forresten må disse fuglene være helt hjernedøde. En kompis kom til for å fjerne en måsunge fra et reir. Når måsemor kom tilbake, la hun seg tilbake i reiret. Det vil si et tomt reir. Det burde vel forklare alt om hvor tørrpinner måsene er? Om feks. en måsunge detter ned fra reiret, og ned i fjorden. Den overlverer, men måsemora driter i den. Har et annet eksempel, er en Tjeld her som har hatt alene ansvaret for en tjeldunge. Så fort han ser mennesker skriker den, og det er natt og dag. Naboen ble så lei nå etter konstant skriking i 3 uker at han jaget tjeldungen på fjorden. Den svømte vekk, lenger utover til en annen nabo. Men uansett om tjeldungen skriker, så sitter mora på steinen og skriker. Den hverken ser eller hører den lille, som svømmer forbi ho.. LOL, sier jeg. Så nå sitter mora å skriker på steinen, og tror den lille er der enda. Huff og huff. Ser ikke for meg, med det første - fugler gjøre noe intelligent. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Lurer på om ikke de jævla rottene skal forsvinne snart. Det begynner å bli høst. Er så lei den satans gneldringa! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Det du kan gjøre er å lage biologisk våpen som sprer sykdom blant disse fuglene. Dette vil ha rotta på hele arten slik at de blir utryddet globalt. Du trenger kun penger til å utføre dette hvis du har de. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Det du kan gjøre er å lage biologisk våpen som sprer sykdom blant disse fuglene. Dette vil ha rotta på hele arten slik at de blir utryddet globalt. Du trenger kun penger til å utføre dette hvis du har de. Hørtes ikke så lovlig ut. Har egentlig blitt vant med dem nå, de plager meg ikke like mye lengre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Når jeg var på ferie hos farmor en uke tenkte jeg "Ahh, her får jeg sikkert sove godt, er ingen motorvei i nærheten og lite bilkjøring til og fra grusveien. Men neiiida..det var selvsagt en gjeng måker som hadde hekka på hustakene som prøvde å ta livet av ALLE som gikk forbi, i tillegg til å ha symøte sånn i 4-5 tida på morgenen med full fest og skråling i et par timer.. *rive av seg håret* Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Om det var øde nok så hadde du ihvertfall anledning til ta frem ei hagle og gå amok uten at noen bryr seg. Verre å gjøre i byen. Endret 10. august 2010 av WarpX Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Terroren har begynt igjen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Husker det begynte en ny gutt i klassen vår en dag for mange år siden. Plutselig i et friminutt sa han "hater de måsene, de spiser så mye søppel". Alle stirra på han og ingen skjønte hva han snakka om xD For en taper, DET HETER MÅKE Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Djevelen har mange navn. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Måker (Måser). Måker (måser) er sjøfugler som forekommer i samtlige verdenshav, og som har hvit og/eller grå fjærdrakt, ofte med svarte tegninger eller hoder. Begge former tillates. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Faens jævla søppelspisere, nå er de her igjen DØØØØØØØ Lenke til kommentar
Zeeza Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Liker de jeg... Får alltid sommerfølelse når de begynner å hyle. Summer is coming Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Sålenge de holder seg ved sjøen er det greit. Har familiehytte på fjellet der måker kommer å sprer masse dritt til både fisk og fugl, spesielt innvollsorm til den lille fiskebestanden som er der. Da blir hagla brukt flittig. Lenke til kommentar
droidy Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Måker er noe av sjarmen, ved å bo ved havet. (Vil du bli kvitt dem får du lage fugleskremsel, og sette ut høytttalere du kan spille "All By Myself" på.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå