Gå til innhold

Måser er irriterende...

Newt32

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En grunn til at de bør få leve er at det er ikke de som er synderne for å ta knekken på jorda. Det er vi egoistiske jævler på to bein.

Er enig i at måsen er svært irriterende. Vi bor med sjøen, og faen. De legger de reirene på samme plass hvert år, og det går ikke an å gå ved sjøen, da klikker de :S

Lenke til kommentar

Forresten må disse fuglene være helt hjernedøde. En kompis kom til for å fjerne en måsunge fra et reir. Når måsemor kom tilbake, la hun seg tilbake i reiret. Det vil si et tomt reir.

Det burde vel forklare alt om hvor tørrpinner måsene er? Om feks. en måsunge detter ned fra reiret, og ned i fjorden. Den overlverer, men måsemora driter i den.

Har et annet eksempel, er en Tjeld her som har hatt alene ansvaret for en tjeldunge. Så fort han ser mennesker skriker den, og det er natt og dag. Naboen ble så lei nå etter konstant skriking i 3 uker at han jaget tjeldungen på fjorden.

Den svømte vekk, lenger utover til en annen nabo. Men uansett om tjeldungen skriker, så sitter mora på steinen og skriker. Den hverken ser eller hører den lille, som svømmer forbi ho.. LOL, sier jeg. Så nå sitter mora å skriker på steinen, og tror den lille er der enda.

Huff og huff. Ser ikke for meg, med det første - fugler gjøre noe intelligent.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+56132

Det du kan gjøre er å lage biologisk våpen som sprer sykdom blant disse fuglene. Dette vil ha rotta på hele arten slik at de blir utryddet globalt. Du trenger kun penger til å utføre dette hvis du har de.

Lenke til kommentar

Det du kan gjøre er å lage biologisk våpen som sprer sykdom blant disse fuglene. Dette vil ha rotta på hele arten slik at de blir utryddet globalt. Du trenger kun penger til å utføre dette hvis du har de.

Hørtes ikke så lovlig ut. Har egentlig blitt vant med dem nå, de plager meg ikke like mye lengre.

Lenke til kommentar

Når jeg var på ferie hos farmor en uke tenkte jeg "Ahh, her får jeg sikkert sove godt, er ingen motorvei i nærheten og lite bilkjøring til og fra grusveien. Men neiiida..det var selvsagt en gjeng måker som hadde hekka på hustakene som prøvde å ta livet av ALLE som gikk forbi, i tillegg til å ha symøte sånn i 4-5 tida på morgenen med full fest og skråling i et par timer..

*rive av seg håret*

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Husker det begynte en ny gutt i klassen vår en dag for mange år siden. Plutselig i et friminutt sa han "hater de måsene, de spiser så mye søppel". Alle stirra på han og ingen skjønte hva han snakka om xD

For en taper, DET HETER MÅKE

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...