Mikkel™ Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Da har du ikke bodd nært nok måsene... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Du har fotball-avatar, så av prinsipp gjelder du ikke. Prøvde å finne ut hva som skjer akkurat kl 04-05 på natta i natt. Da begynner nemlig en drøss måker å gå helt bananas rett i nærheten her. Så dem fly rundt om kring og gaule, men fant ikke ut hvorfor akkurat DA. Det skjer på sekundet 04 nesten. Endret 21. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Grunn til å elske/hate måser: 1 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har gjort noen veldig stygge ting mot måkeunger som jeg ikke er spesielt stolt over... eller... jeg er ikke akkurat flau heller. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Jeg skulle slappe av på toppen av en haug er ei natt. Flott rød himmel! Jeg rakk ikke å ligge der i et minutt før det kom to måker som gaula å styra. Det klikka for meg, så jeg begynte å kaste stein etter de. FORBANNA MÅSEHORER MÅ DØ I FAENS SORTE HELVETE Endret 21. juli 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg pleide å rive ned reirene til måsene rundt hytta før eggene klekka. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Da jeg bodde midt i byen her var det 400000000 måser uttafor vinduet konstant der og pga 4 containere med søppel som lokka dem. Løsninga mi ble sprettert og luftpistol Synd at de ikke dauer av dette da. Ei sniper-rifle hadde jo vært tingen... Lenke til kommentar
makila Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Denne tråden minner meg på en episode forige sommer... Er glad i sjøen og båtliv, men jeg fisker så og si ALDRI. Får jo aldri en jævla fisk på kroken uansett. Men en kveld tenkte jeg det ville være gøy å prøve fiskestanga, tross alt litt artig å se hvor langt jeg kan klare å kaste snøret. Jeg fikk kasta at par ganger, før jeg på tredje gangen fikk til et ordentlig kast. Det var i hvertfal nok av måker i lufta. Tror du ikke jeg fikk den ene svartbaken (?, var i hvertfal en svæær måke) jeg kunne se i lufta på kroken da? Kråka dro ut hele snøre før det røk langt oppe i lufta. Ikke bare klarte jeg å ta en måke, men jeg dro ned den største og styggeste av de også Dette er true story, ikke noe jeg har funnet opp. Mulig måka fikk vondt, men det bryr meg lite gitt. Blir like lite glad hver gang jeg kommer ut og ser den svære måkedritten på setet på mopeden. Endret 27. juli 2009 av Mariuslk Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 I min vennekrets var det populært å ta brødbiter, duppe de i sprit og hive de til måsene. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Så en død måke på motorveien i går. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Har sett maaaange på e6'en her og midt i byen og. Biler som kjører over den førstegangen også ligger'n der i rushen og blir pannekake. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Meide ned måser Politiet var vitne til at personbil kjørte på to måser med vilje. Førerkortet beslaglagt. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.6702006 Latterlig. Synd at den ivrige purken bare måtte være der akkurat da. Og ang. denne idiotiske Mattilsyn-kjerringa May-Lene Meier som er så forferdelig rystet, hva i all verden har Mattilsynet med dette å gjøre? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Naboen vår hadde fått seg ny malt vegg, og etter litt kom det en måke og satt seg på taket rett over den nymala veggen. Man vet jo aldri når måker driter, eller... Det gjør de jo nesten hele tiden. Så naboen ble nok litt stressa, løp inn og henta luftpistolen sin. Så hele greia btw. Han skjøt måka rett i brystet i redsel for at den skulle drite på den nymalte veggen Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Naboen vår hadde fått seg ny malt vegg, og etter litt kom det en måke og satt seg på taket rett over den nymala veggen. Man vet jo aldri når måker driter, eller... Det gjør de jo nesten hele tiden. Så naboen ble nok litt stressa, løp inn og henta luftpistolen sin. Så hele greia btw. Han skjøt måka rett i brystet i redsel for at den skulle drite på den nymalte veggen Gran Torino, anyone? xD Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Har ikke sett den fimen, jeg.. Det hele skjedde for rundt 2 år siden også. Men siden det ble lagd en tråd som dette om måker, så posta jeg det nå. Endret 29. juli 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Har heldigvis ingen måker i nærheten av huset. Inne på hytten i Solund, derimot, der er det flust med måker. Forståelig, siden vi bor rett ved sjøen. Der inne er de egentlig bare praktiske, siden du ser hvor det er fisk/hvem det er som har fått fisk. De spiser også opp alt innvollsdritten når du sløyer fiskene. Men jeg skal heller ikke gå av veien for å innrømme at noe av det gøyeste som finnes er å plage livet av måker som ligger og døser på sjøen. Kjempegøy å kjøre etter dem med båt. En gang var det noen måker som faktisk gikk til angrep på oss! Ca 10 måker fløy over hodet på oss og samtlige dreit. -.- Heldigvis fikk jeg og kusinen min gjemt oss. Øsj. : P Endret 29. juli 2009 av Constanse Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Tror jeg skal gå til anskaffelse av en laser som er så sterk at den svir hull på dem. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Tror jeg skal gå til anskaffelse av en laser som er så sterk at den svir hull på dem. Hahaha. Hadde vært genialt. Si fra hvis du finner en, så kjøper jeg og en Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Tror jeg skal gå til anskaffelse av en laser som er så sterk at den svir hull på dem. Ikke for å være en killbuzz, men for å eie så sterke lasere må du ha tillatelse fra statens strålevern, og du må være millionær for å kjøpe en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå