Newt32 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Hei Jeg bor nede ved havet i et stort hus, med familien min og ca. 1000 måser. De liker seg ved havet fordi de er havfugler, det er mat her. Jeg liker ikke at de er her... Liste over grunnen til at jeg hater måser: 1. De hyler så mye at jeg ikke får sove. 2. Legger egg rett bak garasjen sånn at de klikker når jeg skal gå fra huset til bilen. 3. Sitter i veien, midt på veien, når jeg kjører på veien. 4. De driter over alt, når de vil. Ikke minst på bilen min, og det er kan være dyrt å fjerne. 5. Dritinga er noen ganger helt ekstrem. 6. De ser stygg ut. 7. De flyger rett over meg, og jeg blir redd for at de skal drite på meg. 8. De har øynene på hver side av hodet. 9. Hvis det kommer noen nært et reir med egg samler hele flokken seg, og de får til slutt et lydnivå som er helt ubeskrivelig høyt og irriterende. 10. De styrter på meg fordi jeg ikke viste at jeg faktisk var nært et reir med egg, som lå rett i grøfta der. 11. De gir meg inntrykk om at de har 0.000000000002 Iq. 12. Kommer ikke på noen grunner til at de skal få lov til å leve. 13. De ser så dumt på meg når jeg kommer kjørende. De tenker sikkert: "JEG HAR BARE LYST Å HYLE NÅ, MEN AV EN ELLER ANNEN RAR GRUNN ER JEG HELT STILLE. HVORFOR ER JEG STILLE EGENTLIG?" Liste over grunnen til at jeg elsker måser, og at de fortjener å leve: Post i vei Endret 12. juli 2009 av Newt32 2 Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Du trenger DIY-fugleskremsel. Print ut denne på en svær plakat og heng utenfor huset: Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Du trenger DIY-fugleskremsel. Print ut denne på en svær plakat og heng utenfor huset: Tro meg når jeg sier: Det kommer ikke til å hjelpe. Nei, her må det nok litt mer fysiske midler til... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg har løsningen. denne + denne Hvis du nærmer deg reiret, tar du med denne Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Hva i helvette er en måse? Nvm: Måker ja Endret 12. juli 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Vel.. Denne tråden er ikke for å finne en 'løsning' på noe. Prøver jo å få folk til å komme med noen gode grunner til at Måser (aka Måker) bør få leve... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hva er vell sjøen uten en måke (aka egersunder, intern humor her i bygden)? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Hva er vell sjøen uten en måke (aka egersunder, intern humor her i bygden)? Mye roligere og bedre Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Ja, men du har ikke den feelingen. Sjøen for min del er bølger, varme og ett helsikkens bråk fra måkene Blir som jul uten snø. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Ja, men du har ikke den feelingen. Sjøen for min del er bølger, varme og ett helsikkens bråk fra måkene Blir som jul uten snø. Ja. Ok, det kan jeg skjønne. Litt annet når man skal prøve å sove da Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 De spiser opp maten som folk hiver fra seg Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 De spiser opp maten som folk hiver fra seg Ja, de gjør faktisk det. Men det er jo fordi folk hiver mat fra seg. Og fordi de ikke har iq nok til å finne seg så mye mat på egen hånd... De griper vel sjangsen. Tror ikke verden hatte gått under hvis ingen hadde spist den maten vi hiver fra oss. Vi har jo de grønne posene. Det finnes ikke 5 gode grunner til at måser skal få leve. De er skapninger av djevelen, lever kun for å irritere og plage oss mennesker, og andre dyr som liker stillhet. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Det heter måke o_O Her jeg bor sier vi Måser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Her jeg bor sier vi Måser. Kommer du fra Nordland ? I såfall very nice! Endret 12. juli 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Dritinga på bilen er noe av det som irriterer meg mest. Heldigvis har jeg ikke som deg, TS, fått hjemmet mitt invadert av måser. Jeg ser absolutt ingen grunn til at vi trenger måsene, eller at de skal få leve. De driter på bilene våre, de driter på oss, de stjeler fisken vår, de er rett og slett en pest og en plage. Skyt dem ned alle sammen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Livet er usedvanlig strevsomt, om det ikke er drap og shit er det i alle fall måker. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ja, men du har ikke den feelingen. Sjøen for min del er bølger, varme og ett helsikkens bråk fra måkene Blir som jul uten snø. Ja. Ok, det kan jeg skjønne. Litt annet når man skal prøve å sove da Oooh, dude, du har min sympati. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå