Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Motsatt kjønn, hvordan gå frem?

Gjest gutt_16

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at hun skjeller deg ut for å distansere seg fra deg fordi hun er usikker på hva hun vil. Som andre sa, forvirret og frustrert.

Det er en dårlig måte å bli kvitt venner på, da man mest sannsynlig vil savne den personen og be om unnskyldning. Som hun da gjør ved å si snille ting igjen.

Mitt tips er å gå for det, skader jo ikke. Såret blir man uansett på diverse punkt i livet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kom nettopp på at jeg ikke har kommet med noe konkret råd om hva du faktisk burde gjøre :p

Jeg tenker at hun skjeller deg ut for å distansere seg fra deg fordi hun er usikker på hva hun vil. Som andre sa, forvirret og frustrert.

Det er en dårlig måte å bli kvitt venner på, da man mest sannsynlig vil savne den personen og be om unnskyldning. Som hun da gjør ved å si snille ting igjen.

Mitt tips er å gå for det, skader jo ikke. Såret blir man uansett på diverse punkt i livet.

^ what he said.

Lenke til kommentar
Gjest gutt_16

Sto akkurat opp, og leste igjennom innleggene.

Det er sikkert noe slikt som dere sier, men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor hun reagerte på den måten, skal spørre når hun kommer på msn igjen.

Tror hun tenkte at det er litt "Typisk" at det er gutten som er langt unna, som ho har alle følelsene hos.

Pleier vanligvis å skjønne meg på jenter, men nå skjønner jeg ikke en dritt :(

Lenke til kommentar
Gjest gutt_16

Uff får det ikke ut av tankene.. drar på ferie fra i kveld til fredag/søndag eller noe.

Har så å si lagt ut det jeg har hørt fra henne, bortsett fra den siste tingen ho sa, eller spurte om.

"Vil du holde rundt meg og gi meg et kyss?" Eller noe i den duren.

og jeg svarta da så klart ja, for jeg ville gjort hva som helst for sjansen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...