Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Motsatt kjønn, hvordan gå frem?

Gjest gutt_16

Anbefalte innlegg

Gjest gutt_16

Hallo! er en gutt på 16 som bor I sarpsborg. Har ganske dårlig selvtillitt når det gjelder det motsatte kjønn pga. at jeg er overvektig, og er stille av meg. Vet ikke helt åssen jeg skal snakke med jenter osv. Jenta jeg liker bor veldig langt unna, og jeg har aldri møtt henne før. Jeg tror jeg aldri har hatt en slik sterk forelskelse før, sist jeg hadde slike sterke følelser så ble jeg helt stum, kunne ikke si en eneste ting. Så jeg er redd det kommer til å skje igjen.

Vi har sett hverandre på cam (msn) og sånt. Jeg har også vært ærlig å sagt hva jeg føler, og det virker som om ho føler det samme. Jeg greide faktisk å presse det ut av meg og fortelle ho over telefon at jeg var overvektig, og det virka som det var greit. Men det virker som om ho fortsatt synes jeg er "hot" og sånt. (hun har jo ikke sett hele meg?)

Hva skal jeg liksom gjøre? Har hørt at mange sier "bare vær deg selv" men jeg tror jeg kan bli litt kjedelig og sjenert..

Jeg føler at jeg garantert kommer til å drite meg ut..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest gutt_16

Takk, er ille spent på åssen det går. det er mot slutten av ferien tror jeg da, og hvis folk blir nysgjerrige kan jeg fortelle åssen det gikk, hvis ikke tråden dør ut. Får prøve å være meg selv, og bare hoppe i det.

Lenke til kommentar
Gjest gutt_16
Takk, er ille spent på åssen det går. det er mot slutten av ferien tror jeg da, og hvis folk blir nysgjerrige kan jeg fortelle åssen det gikk, hvis ikke tråden dør ut. Får prøve å være meg selv, og bare hoppe i det.

EDIT: (fortsatt meg) Fikk høre stygge ord og sånt over msn fra hu, og det virket som ho var ille forvirret. :(

I det ene øyeblikket er jeg den eneste i hennes øyne, men så er det andre. Og nå sier ho at ho ikke kommer i sommerferien.. Jeg ble utrolig deprimert av dette..

Føler jeg nesten kan bare gå og ta selvmord .. (kommer sikkert ikke til å gjøre det men ..)

Gratulerer til alle der ute som har funnet kjærligheten .. her kommer den ihvertfall ikke :(

Lenke til kommentar

Ikke ta det så tungt. En msn dame er ikke noe å gråte over.

Lønner seg nok å være seg selv. Blir slitsomt å leke en annen hele tiden, og du vil etterhvert bli gjennomskuet.

Og det er ikke ulovlig å ta en joggetur iblant heller. Faktisk ganske digg, og det hjelper på selvtilliten, og trening er bra mot depresjon.

Lenke til kommentar
Gjest gutt_16

det blir liksom ikke en msn dame heller. Føler jeg kjenner ho fullt og helt. Har delt det jeg har av følelser med ho, of ho har sagt flere ganger ho føler det samme. :(

aldri hatt slike følelser før, og det føles nesten som om jeg kjenner henne i virkeligheten, selvom jeg ikje gjør det..

Lenke til kommentar
EDIT: (fortsatt meg) Fikk høre stygge ord og sånt over msn fra hu, og det virket som ho var ille forvirret. :(

I det ene øyeblikket er jeg den eneste i hennes øyne, men så er det andre. Og nå sier ho at ho ikke kommer i sommerferien.. Jeg ble utrolig deprimert av dette..

Føler jeg nesten kan bare gå og ta selvmord .. (kommer sikkert ikke til å gjøre det men ..)

Gratulerer til alle der ute som har funnet kjærligheten .. her kommer den ihvertfall ikke :(

Hvilke stygge ord? Hva sa hun? :dontgetit: Det er ikke noen vits i å si stygge ord til folk syns jeg. Helt unødvendig.

Hun virker litt ustabil...men min erfaring er at det er sånn mange jenter er så det er lite å gjøre med det.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Du får bare hoppe i det. Når dere kommuniserer så bra på MSN, passer dere sannsynligvis sammen i virkeligheten også. Snakk mest mulig og ta det med ro. Hun er sikkert like nervøs som deg.

Lenke til kommentar
Gjest gutt_16

Hun var inne på ord som "COCKSUCKER" og "dritt" og sånt. og sa at hun ikke ville komme til Sarpsborg denne sommeren, men neste.

Jeg ble jo utrolig lei meg, og spurte hvorfor hun brukte slike ord. Og hun svarte ikke med det første.

Men sa at det var en annen gutt hun likte litt og, i nærheten av der hun bor.

også sa hun at når hun snakker med meg så overvinner jeg alle følelsene hennes,

og den gutten blir usynlig for henne.

Jeg har vært helt ærlig med henne, og jeg har til og med skrevet et dikt og sånt.

Men etter slike ord og "ustabilitet" så begynner jeg å lure, blir deppa :(

Lenke til kommentar
Hun var inne på ord som "COCKSUCKER" og "dritt" og sånt. og sa at hun ikke ville komme til Sarpsborg denne sommeren, men neste.

Jeg ble jo utrolig lei meg, og spurte hvorfor hun brukte slike ord. Og hun svarte ikke med det første.

Men sa at det var en annen gutt hun likte litt og, i nærheten av der hun bor.

også sa hun at når hun snakker med meg så overvinner jeg alle følelsene hennes,

og den gutten blir usynlig for henne.

jeg fikk en tanke:

hun er sint på deg fordi hun liker deg bedre enn denne gutten?

Lenke til kommentar
Gjest gutt_16
Jeg har faktisk ikke peil. Ho har virka så rolig og sånt før, men plutselig kommer det der.

Ikke spør meg hvorfor ;(

når var dette? har du snakket med henne etter det?

dette var i elleve-tolv tiden, altså for 3-4 timer siden

Lenke til kommentar
Gjest gutt_16

Snakket litt med henne etter det, og det er da ho sa det med følelsene for en annen gutt og det der.

og etter det sa jeg til ho at jeg fikk mye depressive tanker og følelser rundt hendelsen, og at jeg gikk og la meg.

Noe som jeg ikke får til nå :(

Lenke til kommentar
Gjest gutt_16
Nå tar du det noglet tungt her. Det er en du aldri har møtt engang. Personen kan være en mann på 50 for alt du vet. Chill litt nå, og få deg noe søvn.

Jeg vet nå at det ikke er en mann på 50, har jo hatt cam med ho.

Får vel prøve å få noe søvn ..

Lenke til kommentar
jeg fikk en tanke:

hun er sint på deg fordi hun liker deg bedre enn denne gutten?

Tenkte det samme. Jenter er for kompliserte noen ganger...

Jeg har selv en venninne som var KJEMPEglad i meg, men så unngikk hun meg og oppførte seg omom jeg var verdens største drittsekk uten at jeg hadde gjort noe. Og så plutselig var alt bra igjen og vi var BFF :hmm: Jeg må ærlig si at jeg ikke skjønner mye av det :dontgetit:

Lenke til kommentar
dette var i elleve-tolv tiden, altså for 3-4 timer siden

det jeg tenker er at hun liker begge to på litt ulike måter og hun er litt forvirret og frustrert. vist hun har likt denne typen før hun ble kjent med deg så kan det være hun er litt irritert over at du, en som hun aldri har møtt en gang og som bor langt borte, skal "ødlegge" for det hun føler for han andre.

jeg spekulerer.

edit:

OnkelBen @ nei, det skal ikke være lett^^

men jeg føler jeg/vi er inn på noe når det gjelder dette med at damer blir forvirret. så blir de frustret, så sinna og så reagerer de på de underligste måter.

jeg prøver bare å finne logiske forklaringer her. om jeg er kompetent til å finne disse "svarene" er en annen sak.

jeg tenker, spekulerer og prøver meg frem :p

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...