Gå til innhold

Hatt til date (hattedate)


Anbefalte innlegg

Skal på date. Det er min første date :w00t:

 

så skal gå til innkjøp av hatt. Hvilke tips er bra for å ha en hatt på første date?

 

 

tenkte egentlig å ha en som denne:

 

hatt_0.preview_19.jpg

 

Hun er 162 og større enn meg. Vi skal se kino. bruno

 

Vennligst seriøse tips.

 

takk

Endret av Nesebrus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

rakk ikke kjøpe en men fant en i et skap. Men den er så stor at hvis det blåser faller den av, date er om et par timer, så har tatt dobbeltsidig teip i hele hatten og puttet på hue (har mye hår på hue)

 

 

lykke til og takk for tips og kommer med update om hvordan det er på date 347_smiley_face_cowboy.gif

Lenke til kommentar

Som også nevnt før her. Bruk av hatt skal man være forsiktig med. Men skal du først ha en litt sommeraktig hatt har Filippa K en som er knalltøff, skulle gjerne hatt den selv om jeg var et hattemenneske. Den er svart på toppen og vanlig "stråfarge" på kanten rundt.

 

Finner ikke et bilde her og nu, men stroll deg innom nærmeste forhandler av Filippa der du bor, så har de den sikkert! Rundt 600,-

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Ble ikke vellykket. Hun spurte hvorfor jeg hadde hatt og jeg visste ikke. så når vi satt på kino så var jeg eneste i kinosalen som satt med hatt. bruno hadde også nesten lik hatt. Etterpå så hvem vet, mulig vi kline vilt? :thumbs: hos henne men så ble hun rasende. Fordi jeg lå der med hatten på. Så jeg sa jeg måtte spise og gikk ut døren. Når jeg kom hjem så har jeg ring 2 ganger til gjeldene person men kun blitt svart med iritabel stanhaftighet.

 

lykke til og takk for tips og kommer med update hvis det er på date

Endret av Nesebrus
Lenke til kommentar
Skal på date. Det er min første date :w00t:

 

så skal gå til innkjøp av hatt. Hvilke tips er bra for å ha en hatt på første date?

 

Mitt tips er å ikke ta med hatten på date. Uansett hva slags hatt det er. Legg den igjen hjemme. Med mindre dere skal på date på en fisketråler i storm. Da er det lov med sydvest, under tvil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...