C0bra Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Ahh... Det "kan" bli drit bra!! Hvis du tar noen bilder, når du er ferdig, kan jeg legge de ut på siden min. OKI!! Må bare få lånt et kamera... er nå nesten ferdig eneste jeg har igjen er lakking og påliming av gitteret! Lenke til kommentar
nenzeo Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Ahh... Det "kan" bli drit bra!! Hvis du tar noen bilder, når du er ferdig, kan jeg legge de ut på siden min. OKI!! Må bare få lånt et kamera... er nå nesten ferdig eneste jeg har igjen er lakking og påliming av gitteret! Når du er færdig sender du meg bare en email ->[email protected]] Så mekker vi alt dærifra! Jeg kommer foresten til å legge ut noen Orntlige bilder av kabinettene , kansje til og med en til guide! Alt dette i løpet av natta, seff... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Alt dette i løpet av natta, seff... Hva ellers har man natta til? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Alt dette i løpet av natta, seff... Hva ellers har man natta til? Kødde, sove eller bare sitte der? Eller som meg, sidde og spille cs i svima Lenke til kommentar
nenzeo Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg har lagt ut et nytt finishskryte bilde Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Er nå ferdig med modden min!! for nå i hvertfall, ble helte hekta , må finne på noe mer!! Det jeg har gjort til nå er: lakka det svart, kuttet ut C0bra i toppen og lagt alu sports grill under(kjøpt på bilxtra), lagt "svært hull i sida og lagt alu sports grill bak og ny grill til vifta i sida( også laget av alu grillen). Planene fremover er å kjøpe 8kald katode lys, 2 til å ha på hver sin side av "C0bra", 2 til å ha ovenfra og under hullet i sida, 2 til å ha bak døra i fronten og 2 nede i fronten... Må bare få penger først( les feriepenger ).. Skal få tatt bilder på mandag eller no, for de som interisert.. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 jaja, bilder bilder, det blir toppers, trenger ideer her.... Lenke til kommentar
nenzeo Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 ...cOBRA Har du bildene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå