Gå til innhold

Guide: Vindu i fronten av et Chieftech kabinett

Anbefalte innlegg

Ahh... Det "kan" bli drit bra!! :woot:  

Hvis du tar noen bilder,  når du er ferdig, kan jeg legge de ut på siden min. :yes:

OKI!! Må bare få lånt et kamera... er nå nesten ferdig eneste jeg har igjen er lakking og påliming av gitteret!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ahh... Det "kan" bli drit bra!! :woot:

Hvis du tar noen bilder, når du er ferdig, kan jeg legge de ut på siden min. :yes:

OKI!! Må bare få lånt et kamera... er nå nesten ferdig eneste jeg har igjen er lakking og påliming av gitteret!

Når du er færdig sender du meg bare en email ->[email protected]]

Så mekker vi alt dærifra! :yes:

Jeg kommer foresten til å legge ut noen Orntlige bilder av kabinettene :yes: ,

kansje til og med en til guide! :woot:

Alt dette i løpet av natta, seff...

Lenke til kommentar

Er nå ferdig med modden min!! for nå i hvertfall, ble helte hekta :D:D , må finne på noe mer!! Det jeg har gjort til nå er: lakka det svart, kuttet ut C0bra i toppen og lagt alu sports grill under(kjøpt på bilxtra), lagt "svært hull i sida og lagt alu sports grill bak og ny grill til vifta i sida( også laget av alu grillen). Planene fremover er å kjøpe 8kald katode lys, 2 til å ha på hver sin side av "C0bra", 2 til å ha ovenfra og under hullet i sida, 2 til å ha bak døra i fronten og 2 nede i fronten... Må bare få penger først( les feriepenger :D ).. Skal få tatt bilder på mandag eller no, for de som interisert..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...