kjetilbjt Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg har en iPod Touch som jeg driver og lagrer filmer på, men filmene er store! 700-800 MB (i AVI), når jeg konverterer de til Mp4 er de nede på 600.. Noen som veit om det går ann å forminske filene enda mer? Isåfall hvordan ? =) Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Prøv med *.3gp. Men det kan gå drastisk utover kvaliteten på filmen, men bare å prøve. Vet ikke om formatet fungerer på ipod heller, men gjør det på en 2 år gammel creative mp4-spiller. (iPod clone sak)- Lenke til kommentar
Groening Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Nå er ikke jeg helt sikker, men jeg trodde at iTunes konverterte filene om igjen etter at du la dem inn i iTunes. Er filene 600 mb etter du har tatt dem inn i iTunes? Lenke til kommentar
kjetilbjt Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Nå er ikke jeg helt sikker, men jeg trodde at iTunes konverterte filene om igjen etter at du la dem inn i iTunes. Er filene 600 mb etter du har tatt dem inn i iTunes? Jepp.. Eller.. Jeg konverterte med Videora, og da kom den jo på filmer i iTunes, og synkroniserte den rett på iPoden, det funka.. Så du behøver visstnok ikke konvertere etter du har konvertert med Videora, for det er programmet jeg bruker, og da konverterer du den fra f.eks avi, og rett til iTunes som mp4 Men som du sier, du kan konvertere den enda en gang etter du har lagt den over i iTunes, ved å høyreklikke på filmen ja.. Men var 600 MB etter jeg hadde lagt den i iTunes, og fått den på iPoden.. Men kan prøve å konvertere den enda engang i iTunes nå, og sjekke om jeg får forminska den ytteligere. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå