CFM Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Satt sammen to panoramabilder av ei havn i Halden som jeg tok for et par netter tilbake. Ble egentlig ganske fornøyd med resultatet, selv om stjernene i lysa kanskje er en smakssak 28mm ISO 100 F/8 25sek Dette bildet bryter kanskje retningslinjene litt, men hvis jeg hadde valgt en mindre bredde ville det blitt så lite.. 28mm ISO 100 F/8 Forskjellige lukkertider Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Ingen? Så de var så dårlige ja.. Endret 13. juli 2009 av W202 Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Nederste var kroppet vel tett i overkant, så komposisjonen ble feil for meg. Øverste er bedre komposisjonsmessig, men jeg føler det mangler et motiv med mer punch, noe litt mer catchy enn en havn kanskje? Havner kan jo være stilige, men føler ikke det ble det beste her dessverre. Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Stilig bilde. Brukt HDR? Det nederste bildet er ikke noe. Jeg sikter til det øverste. Endret 14. juli 2009 av CS93 Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Er vel igrunn litt enig i at det første mangler litt punch, eller et klart punkt dit øynene skal tiltrekkes. MEN liker det godt for det om! Veldig fine nattbilder begge to, og ble veldig nysgjerrig på hva som er oppe på den høyden, ser ut som et fort eller noe...? Nr.2 er jo helt nydelig panorama, det er snakk om bra mange grader dekningsfelt her? Veldig fine eksponeringer, og personlig liker jeg stjernene i lysene Kjenner at jeg gleder meg litt til jeg òg kan ta nattbilder igjenn, pokkers midnattlys :!: Lenke til kommentar
M34OP Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 MEN liker det godt for det om! Veldig fine nattbilder begge to, og ble veldig nysgjerrig på hva som er oppe på den høyden, ser ut som et fort eller noe...? http://no.wikipedia.org/wiki/Fredriksten_festning Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Takk for linken! Det var altså en festning ja Pent.. Har selv kun vært ved Akershus festning, fra min tid i HMKGarden. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Takker for kritikk. Er enig i at de mangler et tiltrekningspunkt, men det skal jo kanskje litt til å få et "spennende" områdebilde av ei havn @ CS93: Ikke HDR nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå