okvaal Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hei. Jeg har lett forgjeves etter tips om Spotify vil tillate flere brukere i samme leilighet (dvs. samme IP-adresse) etter at man har oppgradert til Premium? Noen som vet? Evt. hvor jeg kan finne info? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Her kjører vi ofte både 2 og 3 brukere uten problem samtidig, med basic user, men har aldri tenkt over det. Hvorfor skulle ikke Spotify tillate flere brukere på samme IP? Høres merkelig ut. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Nå spørs det jo litt om du tenker på samme konto eller ulike kontoer, men med ulike kontoer kan jeg aldri tenke meg at det er noen slik sperre. For samme konto var det maks én tidligere, men nå kan jeg fint spille av musikk både på min bærbare og stasjonære samtidig. Dette er med gratis kontoer. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Kjører 3 gratis kontoer her, ikke noe problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Kjører 4 gratis basic kontoer her og har ikke hatt noe IP- Problem, bortsett fra når jeg logget på min spotify account som allerede var pålogget en annen plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå