bamsefar Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Jippi, fikk endelig kjøpt denne fornøyelse av et spill Stakk inn på Ram&Rom i Tromsø rev ned hele hylla, betalte å sprang hylende ut. Blir megagaming i helga utenom en liten ting. Kom opp i Norsk muntlig eksamen Litt kjipt, men pga Planetside overlever jeg :wink: Holder på å registrere meg nå, kan noen fortelle meg navnet på den Europeiske serveren? Vi ses der folkens. Hvis ikke en annen dipscheis har allerede kalt seg det så blir nicket mitt Arcantus og jeg kommer til å spiller for TR :wink: Give me a /tell. Im gonna stay up all night the entire weekend Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 werner er den europeiske serveren. Fikk nettop spillet i posten nå å installerer spillet nå. Jeg kommer til å kalle meg Killerbear som sagt. Lenke til kommentar
KaLasH Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har spilt Planetside hele helgen. Nydelig spill. Noen som har forslag om spitfires(turrets)? Er combat engi, og kan sette ut disse, men har enda ikke tatt noen. Virker som de ikke er kraftig nok i det hele tatt Lenke til kommentar
KaLasH Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har spilt Planetside hele helgen. Nydelig spill. Noen som har forslag om spitfires(turrets)? Er combat engi, og kan sette ut disse, men har enda ikke tatt noen. Virker som de ikke er kraftig nok i det hele tatt Lenke til kommentar
Supradog Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Spitfire turrets er best brukt defensivt sammen med mines og motionsensors. Plasser turrets bak steiner, trær, under bakkekanter(gjelder mest ved towers, ved baser plasser de innad i basen overalt, og med motionsensors jevt utover også). Dess nærmere fienden er når turretet oppdager det dess bedre. Alltid legg miner i tillegg til turrets. Tenk hvilken vei du ville ha gått for å komme deg frem til tårnet og hvilke steiner du ville ha gjemt deg bak. legg miner der. Legg miner ved dørene, sett ett par turrets på toppen av toweret + 1 sensor. miner dørene der også. Men, det er langt fra sikkert du dreper noen. comb engs kjøper ditt lag tid, motstanderne må komme seg forbi turretsene og minene og er blitt litt skadet. Rush fra en menge infantry kan bli skikkelig forsinket ved å ha 3-4 comb eng med surge implant løpe mot fiendes linjer og slenge ut så mange turrets de kan. 1 turret dreper ikke, 3 turrets som trigger samtidig når en fiende inf kommer over haugen slakter. Comb eng er et taktisk verktøy som krever litt trening og eksprimentering for å bli brukt skikkelig. comb eng og ams driver er en veeeldig bra taktisk char som fyller ut en squad. miner og plasser en spitfire innenfor cloackspheren med en gang etter at du har deploya amsen. men, alt kommer ann på hva som passer din spillestil. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 en periode i betaen var de utrolig effektive (spitfires) de traff deg fra milevis avstand å de oppdaget deg like bra, heldighvis ble de gjort litt mindre farlige. Lenke til kommentar
KaLasH Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeppers, da fikk jeg (endelig) sanka inn kills med turrets og miner. Har lagret en favoritt med bare ACE'er. Sette ut fullt av miner og turrets sammen med sensorer funker dritbra ;-) Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Fikk ikke PS idag heller Hellig dag imorgen Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Fikk ikke PS idag heller Hellig dag imorgen Stakkar, hadde faktisk gladelig betalt litt ekstra enn å vente så lenge som du har gjort (Og det gjorde jeg ) Kan trøste deg med at på dette tidspunkt jeg skriver dette så er serverene nede for å rette på en del STORE bugs. Forhåpentligvis og som jeg leste i loggen så tar de endelig for seg "hikken" med Geforce 4 kort! Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Håper de fikser VR xp også da, litt lettere start =) Hadde jeg vist at det skulle ta så lang tid, hadde jeg også kjøpt det i Norge. Har aldri tatt så lang tid før da.. =( Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Armalite, de har nå lagt inn Vr xp på nytt igjen uten "utnyttelses" muligheten. Ikke at jeg har lagt merke til det. Alt som finnes i spillet kommer opp som om det var første gangen jeg møtte på de. Og de kommer opp på nytt og på nytt og på nytt.. Har tjent hauvevis akkurat der. Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg har ikke merka at det er mulig å exploite, men så har jeg ikke prøvd heller Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 wheeee spiller som infil/hacker, det er bare digbart å snike seg inn på intet vitende nc eller vs gjøre rask afere med dem hirhir dog har ikke så mye jeg skulle ha sagt mot en max men hehe. Lenke til kommentar
KaLasH Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Spiller selv som Combat Engi/Hacker i infiltrator suit. Det er tøft det, snike seg rundt og sette opp turrets/boomers når ingen ser deg, hehe. Må ikke glemme surge og melee bosster implants, dra frem kniven og ta folk på 2 slag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå