Fl4shm4n Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 nå har jeg gått rundt i halvannet år, og følt med på utviklinga av planetside, så kom betatestinga, jeg gikk rundt og irriterte meg grønn forde jeg trudde det bare var amerikanere som fikk delta på betaen, trur dere jeg blei mektig irritert over og oppdage her at det er masse nordmenn som har vært med i betaen, HVORFOR FIKK JEG IKKE VITE DET FØR???????? jaja.... nå er det bare tre dager til det lanseres i europa jeg går rundt og teller ned timene. sånn kan det gikk :-? new conglomerate ruler, jeg er definitivt med på en norsk outfit, hvem server er best til nå? det blir konge når det kommer en europeisk server :smile: kommer ihvertfall til og joine NC jeg hater alien våpen som VS har, og jeg er litt sånn good guy så TR passer ikke så bra for meg, kommer sikkert til og kalle meg flashman hvis nicket ikke r optatt(litt harry nick men...) bare i tilfelle noen er intressert i en norsk outfit Lenke til kommentar
Fl4shm4n Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 har endelig fått kjøpt planetside i dag . først sliter jeg lenge for og skjønne meg på registreringa, men får det til til slutt.men så når jeg begynner velger jeg training. spiller i ca et minutt(varierer litt) og så plutselig blacker skjermen ut (litt lillaskjær) så kommer det en utrolig plagsom lyd fra høytalerne, og så må jeg restarte for dataen vil ikke reagere i det hele tatt,(da er det tydeligvis noe med dataen) (detta har skjedd alle tre gangene jeg har prøvd igjen) jeg har stilt ned på grafikken på spillet till 800*600 og 16bit, jeg har en data med 512ddr ram 2ghz prossesor og msi gefforce4 ti 4200 også har jeg adsl(det burde jo holde i lange baner..... KAN NOEN VÆR SÅ SNILL OG HJELPE MEG som dere ser på beskjeden over har jeg gått rundt og gleda meg til PS veldig lenge og det er veldig kjedelig når dette skjer Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Når det gjelder at maskinen låser seg så har dette skjedd med meg også, skjedde også på trainingen.. Derfor holder jeg meg borte derfra :wink: Hvis du absolutt ikke har noen peiling hva du skal gjøre etter du har kommen inn i spillet så er de samme trainingene beskrevet her.. Dette er en kjent bug som jeg hadde håpet de ville kvitte seg med før releasen. Forresten nå som jeg har deg på tråden, har det kommen opp noen europeiske servere, eller spiller du traininga til fredag da europa releasen er? :wink: Lenke til kommentar
Fl4shm4n Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 veit ikke helt om det er kommet noen eu server jeg kommer til og joine en amerikansk nå med en gang, men det lagget til og med på treninga :-? og det er vel offline..... ? er det noen fler en meg som sleit med registreringa??? jeg har ikke noe visakort(bare ungdomsskort), jeg trudde man fikk 30 dager gratis jeg da.... hvor får man tak idet kortet(det man forhåndsbetaler)??? jeg måtte bare fylle ut opplysninger om meg selvog et nummer som sto på minnibankkortet mitt(veit ikke om det var det de skulle ha men..... for det måtte man jo fylle ut før man kom videre.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Når det gjelder kredittkort så skal de ha det nummeret som er trykket i tykke bokstaver som "stikker ut" på forsiden av kortet. Gir du dem noe annet så er jeg nok stygt redd for at du må registrere deg på nytt for å gi dem det riktige nummeret. Når det gjelder traininga, hvis det lagger der så er det maskinen din som er for svak til å takle de grafiske innstillingene du kjører på. Du kan jo godt begynne å spille på de amerikanske serverene bare for å få en anelse om hvordan dette fungerer, men jeg anbefaler at du spiller på de europeiske serverene når de kommer opp i forbindelse med Europa lanseringen. Du slipper lag og det er nok en del større sjanse for at du møter på noen fra norge der enn på emerald eller markov. Lenke til kommentar
Fl4shm4n Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 selvfølgelig skal jeg joine den europeiske serveren når den kommer, men jeg gidder ikke og sitte og tvinne tommeltotter og se på spillet i to dager , det var ganske mye jeg ikke skjønte på planetside, hvor får man certficates og implants, spillet fungerte bra over internett men selvfølgelig måtte jeg få den svartskjermen igjen når jeg hadde kommet ordentlig i gang og joina et scuad(men jeg fikk a spilt en times tid men hva kaller du deg der bamsefar?og hvilken republikk spiller du for,jeg har ikke fått opplevd den store kampoplevelsen det var mange av de på mitt lag og nesten ingen av fienden men alikevel kult og en siste ting, skal man ikke kunne prøve alle våpen virtual reality??? jeg så ikke noen bazzokaer eller snipere der og det var ikke lagt så mye vekt på kjøretøyene virker det som,, det var liksom bare fram tilbake og sidene, men jeg synes alikevel det var driiiiitkuuuuuuuuuult Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Siden jeg venter på lanseringen så kaller jeg meg ikke for noe jeg :wink: Når jeg kommer igang så kommer jeg til å kalle meg Arcantus som jeg tidligere har sagt. Det gjaldt riktignok betaen, men har alltid likt det nicket. Kommer til å spille for TR uansett om det blir noen outfit eller ei.. Kommer til å spille på den serveren som er meg nærmest. Kommer til å diskutere det i denne tråden. Når det gjelder Virtual reality så kan du prøve absolutt alle våpnene og kjøretøyene. Noen "bazooka" finnes det egentlig ikke. Det nærmeste du kommer er Decimatoren(Tror det var slik det skrives ) Alle våpnene skal være på listen når du går til en terminal i Virtual Reality (HINT: Scroll ) Kjøretøyene finner du også i virtual reality, men du velger da ikke weapon, men vehicle virtual reality. Det som er litt "lurt" når det gjelder vehicle virtual reality, er at du spawner i nærheten av bakkekjøretøyene og du må da gå et stykke for å komme til flyene. Å leke cowboy i Planetside er gøy i begynnelsen, men du får ikke hele opplevelsen av det. Først når du joiner en squad er det morroa begynner :wink: Hvis det er noe annet du lurer på Fl4shm4n så gi meg en pm slik at vi ikke lar denne tråden gå helt off topic :wink: Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Tror de antar at du har kreditt kort, ettersom du trykker "agree" på en eller annen avtale som du må være 18 år for å trykke "agree" på egentlig. Spillet er satt til "teenage", så det er nok ment for de under 18 at foreldrene skal betale og være "de ansvarlige" hvis noe i avtalen som du trykket "agree" på brytes. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 armalite: trodde de fleste grafikkkort var nesten raskere på 32bits farger nå til dags? Jeg må innrømme det høres litt teit ut sånn i første omgang, men jeg tror det har optimert arkitekturen på de fleste GPU, og sikkert i selve spillmotorene også for 32 bits. Sier ikke noe sikkert, men trodde det var sånn/innbiller meg at jeg har lest det et sted. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Rollo: Hmm, synd det ikke går ann å få frem fps i Planetside =(, noe måte jeg kan teste dette på, eller noe som vet råd? Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 PlanetSide var bra kommer nok til å skaffe meg det men det kommer nok ikke til å vare lenge jeg gir det max 1 år så er det nok død ut vis det ikke skjer no drastisk da Men det er kult en stund Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Armalite, bruk Fraps. Funker fin fint www.fraps.com Det har seg sånn at per familimedlem så kan du bare ha en konto, men for de som er under 18 (meg les:1 år) så kan en annen være ansvarlig for kontoen (les: regninger) mens en under 18 spiller. Dette står i reglene deres. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 øh du kan da vel ha så mange kontoer du vil hvis du kjøper flere versjoner av spillet. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 En konto per kredittkort Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Takker for Fraps, var enkelt og greit program =) Så, et par FPS spørsmål, har aldri brydd meg om fps så lenge det ikke hakker: Hvor lav FPS kan du ha før du begynner å merke hakking? Og, programmet viste aldri over 100, er dette max FPS? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Når det gjelder hakking så kan vel ikke øyet se mer enn 25-30 FPS, men du merker at det hakker når det hakker :wink: Uansett hvis du har et snitt på 25-30 og det går glatt som regel så er det for lite. Pluteslig et have av eksplosjoner og du mister kanskje 1-2 sec som er avgjørende når det gjelder FPS-spill Om Fraps måler over 100fps vet jeg ikke. Får ikke høyere på Planetside og jeg har bare brukt det der for å måle fps de gangene jeg var i tvil om det var lag eller hakking som ødela for meg. Ligger på 70-80 med dette systemet Lenke til kommentar
KaLasH Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Yo, noen som har fått kjøpt dette spillet? Har lett rundt i Trondheim, men har ikke funnet en eneste butikk som har det. Noen i Trondheims-området som har shoppa? Håper dem får det klart til i morra... Gleder meg Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Testet Battlefield: 1280x1024 32bit High grafikk instilling i spillet, skjermkort instillinger: 4x Anti-Aliasing, 16x antistropic filtering, texture&mipmap på fullt, Vertical sync alltid på, og truform til application preference. Hadde 30 fps, merket at det hakket ørlite, men var nok til at det føltes galt Satte ned skjermkort instillingene til 8x Antistrophic filtering og vertixcal sync til app pref (da er den vel av som regel :smile: ) og jeg hadde gjennomsnittlig 60frames, merket alldri hakking selv på de verste close combat fightene =) Håper jeg kan kjøre samme på Planetside, for opplevelsen i BF ble meget mye bedre Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 fikk kjøpt planetside på spaceworld i går ..oslo det er en EU server og Amsterdam eller no hadde 100ping der =) Lenke til kommentar
KaLasH Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jaaa, da fikk jeg (endelig) kjøpt det på Spiderman i Trondheim. Da blir det gaming i helga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå