Gå til innhold

Planetside

Anbefalte innlegg

hei. jeg lasta det ned fra fileplanet, gikk kjapt siden jeg er medlem der. men mitt problem var at det ville bare installere seg på c: - og det går ikke siden jeg bare har 1 gb omtrent ledig der. kan noen hjelpe meg?

skulle gjerne prøvd før 21.05.2003, da går visst beta'n ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller på Emerald(East) kaller meg Spiffe , selv må si det var utrloig kult spill

seff legger det men jeg hadde ikke no veldig problem med det det er jo beta TEST så seff det lagger og er feil derfor det kales beta

jeg trur ferdig verson blir bedere .

som nevnet tiligere så blir man nok lei etter en stund, men den tiden man spiller så har men det utrolig gøy :D spez vis du er i et bra team det er vikitg

Lenke til kommentar

Hehe folk byner å finne fram til Planetside. Det var bra. Har vørre med på Beta i et par uker nå. Å jeg har det utrolig morsomt. Eneste som er dumt med det er at når antallet spillere begynner å stige opplever man ofte heftig lag. I alle fall har jeg å de fleste andre på emerald serveren opplevd det om natta de siste to dagene.

Men om ettermiddagen slipper jeg så godt som alt av lag. Spiller på emerald som sagt. Som Venu :) Er det noen andre som spiller der?? Har alt bestilt meg retail så jeg får det ganske kjapt etter relesen i USA.

Lenke til kommentar

ja det er heftig lagg på natta sånn runt 1-3 er vel da det fleste fra usa spiller men det går an å leve med det er jo ikke sånn at man MÅ trykke seg inn der det er mest folk flytter men seg litt runt basen blir det strax mye bedere

Lenke til kommentar

LAG er et problem på spillet ja, spesielt når det begynner å komme opp i 100-200 spillere på en base samtidig. Lå i 2000-2500 i ping en gang jeg spilte :-?

Jeg spiller også på emerald serveren under navnet Zlash. Er det noen norske som har tenkt til å starte en Outfit på dette spillet eller har gjordt det allerede? Hadde vært tøft med en norsk eller skandinavisk Outfit hvor du kunne slippe å chatte på engelsk hele tiden :-)

Lenke til kommentar
hei. jeg lasta det ned fra fileplanet, gikk kjapt siden jeg er medlem der. men mitt problem var at det ville bare installere seg på c: - og det går ikke siden jeg bare har 1 gb omtrent ledig der. kan noen hjelpe meg?

Du kan fint velge en annen partisjon, men spillet må først lastes inn på C: dør du kan installere den. Du trenger da ca. 1.4 GB ledig på harddisken. Jeg hadde det samme problemet, men satte ned det virituelle minnet på harddisken slik jeg kunne installere. Du kan sikkert spare minst 300mb på dette. MEN HUSK Å SETTE DET TILBAKE ETTER INSTALLASJONEN. Du må heller ikke fjerne alt! Prøv å behold 50mb iallefall (selv om jeg klarte meg med 20 :-))

Ta også å kjør diskopprydding før du starter.

Klarer du det fortsatt ikke så må du nok avinstallere et programm eller to

Etter installasjonen vil programmet fjerne de midlertidige filene på C: og du vil kunne installer programmene du eventuelt fjernet

Hjalp det noe? Eller var det vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar
vel kan gjerne bli med og starte outfit jeg spiller jo på samme server  :yes:

Hadde vært morsomt det ja, men trenger iallefall 10 spillere for å starte en. Er det noen flere som vil joine da?

Vil ikke bli noe seriøst ettersom vi trolig spiller på forskjellige empire og server.

Men vi kunne møtes på IRC engang for å velge alt dette.

(Håper på å kunne spille på en europeisk server etterhvert, men vi må jo ha en annen vi kan ha det moro på i mellomtiden.)

Spiller foreløpig som Vanu (liker våpnene deres :-))

Lenke til kommentar

Du kan fint velge en annen partisjon, men spillet må først lastes inn på C: dør du kan installere den. Du trenger da ca. 1.4 GB ledig på harddisken. Jeg hadde det samme problemet, men satte ned det virituelle minnet på harddisken slik jeg kunne installere. Du kan sikkert spare minst 300mb på dette. MEN HUSK Å SETTE DET TILBAKE ETTER INSTALLASJONEN. Du må heller ikke fjerne alt! Prøv å behold 50mb iallefall (selv om jeg klarte meg med 20 :-))

Ta også å kjør diskopprydding før du starter.  

Klarer du det fortsatt ikke så må du nok avinstallere et programm eller to

he he. partisjonering er så kult. :D

Lenke til kommentar

Yey, ble litt liv her etterhvert :D

Hvis noen seriøst har lyst til å danne en outfit så er jeg klart med på det.

Bare send meg en pm med plass og tid så ordner det seg nok.

Lurer på om det er flere enn meg som kommer til å spille etter realeasen?

Hvis de kommer med en rask europeisk server så kommer jeg absolutt til å spille Planetside. Men å spille på noen amerikanske servere er uakseptabelt. Hovedpoenget med planetside er jo store sletter med kamper som aldri stopper. Hva er poenget med å spille det hvis det lagger så mye at du maks kan være i et område med 50+-?!

Synes prisen var litt stiv,men jeg overlever nok. 50$ for spillet, 12-13$ i måneden blir fort penger som jeg egentlig hadde tenkt å bruke på Wow, men WoW ligger så langt frem i tid at jeg kan godt spille noe annet i mellomtiden. :wink:

Men prisen var stiv likevel.

Men som sagt, hvis noen er interesert i å danne en NORSK/Scandinavisk Outfit, then give me a /tell ! :D

Lenke til kommentar

Planetside er etter min mening kun morsomt når du får godt organiserte kamper og god motstand fra forsvarene. Det er ikke så viktig om du taper eller vinner.

Hvis noen har lyst til å starte en Outfit bør du sette opp en tread i "Klan diskusjon"

Lenke til kommentar

Zlash: du kan jo ta en tell på meg så kan vi møtes eller.no (hvis du er tr da) jeg har foresten fulgt planetside siden de anonserte det for over 2 år siden har hvert litt kult å følge utviklingen av et spill så tett.

Lenke til kommentar
jeg skal ha planetside, så når jeg får kjøpt det når det kommer til norge, så kontakter jeg deg arcantus :) krever spillet mye maskinkraft?

Jeg har Athlon XP 2400, 1g ram, radeon 9700 pro, etc...

Kunne ikkje kjøre med maks grafikk, men du trengte ikke mer en "medium" grafikk (max er bare litt mer busker, osv..) for å trives i verdenen. Det gikk helt glatt da. Måtte og sette ned resolution til 1280x1024, men det er jo nok egentlig. Kjører altid på 16bit, prøvde ikke på 32bit i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...