bamsefar Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hei! Skal først bare oppfordre alle som ikke har prøvd dette spillet til å prøve det. Er utrolig bra og gøy! Du får det her. Så over til posten. Har bestemt meg for å begynne på nytt og vil i denne anledning spørre på hvilken server DU spiller på og hvilket Empire? Hadde vært okei vist man hadde klart og fått en liten gamer.no gjeng der inne så dette kan jo være en start. :wink: Vet det er folk som spiller og jeg gir meg ikke før jeg får noen svar! Spytt ut! So long! (Ps: Kaller meg Arcantus, bare i tilfelle man skulle skyte inn i hverandre med et skudd) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Sto i den forbanna fileplanet-køen i 4 timer,så blir det endelig downloadet.. MEN PÅ 8 KB/s ................ avbrøt etter en halv-time... Men hvis du, bamsefar, sitter på en litt feit linje så kan du GJERNE sende meg fila du... (PM så kan vi prate litt bissniss)... EDIT: Det er forjævlig at de skal ha penger for å laste ned filer som i utgangspunktet er gratis Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Bare 4 timer? Tror jeg sto i kø i 12-13 timer jeg. :-? Venter bare på den ekle emailen fra Planetside sånn at jeg faktisk kan få spilt det. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Bare 4 timer? Tror jeg sto i kø i 12-13 timer jeg. :-? Venter bare på den ekle emailen fra Planetside sånn at jeg faktisk kan få spilt det. Hva slags fart fikk du da? Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Lå på en 60-70 KB/s hele veien. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 PlanetSide ser utrolig kult ut, men jeg tror nok desverre det koster å spille det ja Kanskje man skulle prøvd det likevel engang Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 jeg skal ha planetside, så når jeg får kjøpt det når det kommer til norge, så kontakter jeg deg arcantus krever spillet mye maskinkraft? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Gamespot: Does the new release date mean that you'll be increasing the game's hardware spec to take advantage of more powerful video cards? Will there be a noticeable difference in the graphics since the game's last showing? DG: The initial version of the minimum spec is listed below. Yes, it sounds beefy right now, but we're bringing a heck of a game to the table to justify it. CPU: 1.0 GHz (recommend 1.7Ghz) RAM: 512MB (possibly less...we'll see later on when we're testing more extensively) Video card: GeForce2 with 64MB VRAM. And yes, we will support the GeForce4 very well. Mulig det her er litt gammalt... Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Vel de systemkravene der er faktisk minimum,,,, du må redusere kraftig på grafikk og detaljer, flyter bra uten noen motspllere på skjermen, men straks det blir litt action,,,,, Uansett, bra konsept, MEN jeg tviler sterkt på holdbarheten til det, Har vært inne i betaen snart en og en halv måned. ogbegynner fakisk å bli ganske lei. Er egentlig ikke noe annet en et kontiunerligh Capture And hold. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Når det gjelder køen hos fileplanet så kom jeg ikke noe bedre unna enn dere andre. Ventet i 7 timer før jeg fikk begynne å nedlaste.. Så tok det 6 timer å hente det ned. Å så 3 timers frustrasjon over at jeg likvel måtte melde meg på betaen, selvom jeg hadde en cd-key, før å så tenke "Hva gjør jeg nå?" Tenkte at selvom at det var en beta, at det likevel var en form for training. Gjett igjen. Der satt jeg på bar bakke og alt som jeg fikk som hjelp var en lusen virtual reality training hvor du kan skyte for margens lyst. Så gikk jeg i min første felle å tenkte: "Kjøretøy må jeg ha" og så brukte jeg nesten alle "poengene" du kan "kjøpe" "sertifikater" for. Du trenger de for å bruke de forskjellige våpnene og kjøretøyene. Hvertfall så brukte jeg nesten alle på reaver, et ganske så bra fly og hadde ingenting igjen til våpen. Scheeeeis! Så begynte det som egentlig er grunnen til at jeg skriver dette surret, laggingen, hakkingen og banningen. UANSETT hvor lavt du setter grafikken så hakker det. Pingen er ok, men likevel lagger det. Og banningen ble bare høyere og høyere! Men når jeg endelig fikk tweaket litt så fungerer det. Men langt ifra optimalt. Tror folk kommer til å få sjokk når de kjøper det og alt de ser er hakki hakki hakk! Utenom dette så er Planetside utrolig gøy. Ligner utrolig mye på tribes i nye innpakkning. Betaen er gratis. Når en endelig release kommer, blir det sure 12-13$ a month for å spille det. Er litt kjip pris, men det er faktisk verdt det etter min mening. Og jeg som trodde det eneste MMORPG(FPS) jeg kom til å rive meg med på var WoW! Jeg trodde feil! Spiller på Emerald(East) Serveren og kaller meg som sagt Arcantus. Hvis noen andre spiller/begynner å spille på denne serveren, oppsøk meg. Teamwork er alt i dette spillet og det er gøy! Alt i alt så er det eneste store minuset jeg har utenom lag/hakking så er det den strenge sensuren. Kan ikke en gang si den korrekte engelske oversettelsen av brunauge( for de som fortsatt ikke fortstår den: Hvilket hull på kroppen skinner sola aldri?) Avslutter med: Prøv spillet folkens. Er utrolig gøy. Forresten så har Fileplanet innsett at Planetside kommer til å bli nedlastet er par ganger, så de har lagt opp to dedikerte servere til Planetside. Og betaen finner du her Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 NEI NEI NEI! Må bare si dette! Gå til http://www.ausgamers.com/files/details/html/6157 og last ned filen, ligger på 125kb med 1mbit linje, og ingen kø! -- Planetside er bare helt genialt, håper dem får satt opp noen Europeiske servere etterhvert da, merker det lagger litt når det blir mange på skjermen Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Kan ikke en gang si den korrekte engelske oversettelsen av brunauge( for de som fortsatt ikke fortstår den: Hvilket hull på kroppen skinner sola aldri?) Skriv /filter i chaten, så kan du skrive så mange stygge ord du vil Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Nei har du sett. Trodde Fileplanet alene hadde fått rettigheten til å legge ut Planetside, men jeg klager ikke. Får kanskje med meg flere jeg kjenner nå som de slipper å vente så grasalt. Så var det en måte å ungå sensuren. Har du sett på makan Trodde faktisk at Emerald var den Europeiske serveren når jeg hadde litt over 100 i ping mot den, men tok vist feil. Nå som jeg vet det så håper jeg de får opp en right away, slik at det går ann å spille skikkelig :wink: Good night! Lenke til kommentar
tjommylommy Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Denne serveren funker også: gentoo Slipper hvertfall å stå i kø Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg er klar for Planetside jeg, så fort Sony får slengt en mail... Inntil da så blir jeg sittende å se på "You must subscribe to Planetside first"-beskjeden. Gøy. :-? Lenke til kommentar
Daron Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Ma si jeg sitter igjen med blandet følelser... Det negative først.. Man må ha en god linje, og en VELDIG god maskin.. Spillte på en passe bra maskin i dag, GF4 kort, og den klarte bare så vidt å henge med i svingene. Det var med 800x600, 16 bit farge og medium kvalitet på textures.. og en del andre nedjusteringer.. Konseptet virker kult, men som noen sa tidligere, det kan være fare for at man fort går lei.. Det at man må betale for å spille gjør det ikke noe bedre.. Regner med at prisen blir rundt 10$-15$, samme som de fleste andre online games i dag... Det er litt positive ting med spillet også... Spillet er level basert.. dvs at du får xp og går opp i level.. Hver level får du et "certification point" som du kan bruke til å kjøpe tillatelse til å bruke visse våpen eller kjøretøy/fly. Våpen og fartøy så ut til å være gøde og varierte, mange personell fartøy med plass til 10+ passasjerer..... kan bli kule team baserte kamper der så snart guilds/klans får etablert seg.... Vell vell... jeg skal vente på Sõldner først.. tror det blir et langt bedre spill... Den som venter får se... Lenke til kommentar
Treat Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 laster ned nå :] blir nok new conglomerate eller terran republick : Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Fikk 450 kb/s på gentoo servern.. ANBEFALES ... det er forresten MYE patches som må ned.. ikke noe for ISDN folket nei Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg spiller på Markov (West) serveren selv, under navnet "Sithelion". Får best ping her ser det ut som Kjører faktisk en: amd 1.4 ghz 384 ddr ram geforce 3 ganske brukbart, har ikke mye hardware lag, og zoning går ganske kjapt. Men dersom jeg kommer til å spille fast vil jeg oppgradere PC'en først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå