uskyldig212 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 hey idag så eg sukkerfri redbull på en meny butik. men siden det er så masse rykter / probeganda om tilsetningstoffene i redbullen håpte noen her kunne svare på om den egentlig er farlig ( tenker spesefik på den sukker frie versjonen nå takker fors var ! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Nei. Meny åpent på en søndag? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 alt er farlig i store mengder.. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Det er vel ikke så heldig med for mye falske tilsetningstoffer, jeg velger Cola ovenfor Cola light. Men jeg tror kansje det er bedre med rent sukker, så lenge du ikke har sukkersyke? rett meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Tja, selv drikker jeg Cola Zero (mest grunnet at jeg liker smaken bedre). Denne inneholder jo Aspartam som visstnok skal være kreftfremkallende, men det er jo bare i ekstreme mengder. Vet dessverre ikke hva Red Bull Sukkerfri inneholder, men er nok noe liknende med noenlunde samme effekter. Er nok ikke direkte helsefarlig før man konsumerer ekstreme mengder. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Drekk den med sukker Mye bedre Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 jeg har diabetes eg så må forholde meg til sukkerfrie varianter Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Da drekker du sukkerfri istede. Du merker ikke noe til problemene nå uansett Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Energidrikk uten sukker smaker som regel helt jævlig. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 jaa.. enig med deg ass. det er jo helt bittert :S smaker sånn kaffi bare med redbull smak :S Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 hiver bare oppi 1 te skje sitron saft så er den god Lenke til kommentar
kantarell Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Har drukket sukkerfri Redbull mange ganger og lever ennå :!: Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Kan ikke skjønne hvordan du har blitt til en sukkerfri Redbull, men tviler på at tilstanden er farlig. Bare pass deg, for det kan hende noen har lyst til å drikke deg! Neida, det er nok ikke helsekost, men du dør nok neppe av å drikke den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå