NicolaiM Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hei, Er veldig interessert i å få vite mer om Casio sitt nye kamera EX H10. Vil dette bli testet ut av dere i akam.no og når vil en eventuell test artikkel være tilgjengelig? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Kan ikke utelukke at vi kommer til å ta en titt på dette, men kandesverre ikke si det sikkert da det avhenger av kapasitet og hva annet som skjer samtidig. Jeg kan dermed heller ikke si noe om når vi evt vil teste det kameraet. Lenke til kommentar
NicolaiM Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Kan ikke utelukke at vi kommer til å ta en titt på dette, men kandesverre ikke si det sikkert da det avhenger av kapasitet og hva annet som skjer samtidig. Jeg kan dermed heller ikke si noe om når vi evt vil teste det kameraet. Takk for rask respons Aetius! Er det noen som vet hvordan dette kameraet kan forventes å være i forhold til bilde kvalitet og andre mulige positive / negative egenskaper (brukervenlighet, respons etc)? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg snakket nettopp med Casio, og de kunne fortelle at de er tomme for testeksemplarer for tiden. De skulle imidlertid sjekke om de kunne ta ut et ekstra kamera til oss, slik at vi kunne få begynne på testen i neste uke, om en freelancer er ledig (noe som desverre ikke er sikkert nå i ferietiden). Lenke til kommentar
NicolaiM Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg snakket nettopp med Casio, og de kunne fortelle at de er tomme for testeksemplarer for tiden. De skulle imidlertid sjekke om de kunne ta ut et ekstra kamera til oss, slik at vi kunne få begynne på testen i neste uke, om en freelancer er ledig (noe som desverre ikke er sikkert nå i ferietiden). Igjen takk for rask respons! Jeg venter i spenning og håper det er en freelancer som har ledig kapasitet i sommer varmen til å få testet denne "lekker bisken" av et kamera :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå