B Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Har tenkt å kjøpe nye hodetelefoner, skal brukes til mp3 på farten, samt litt keyboard og pcbruk hjemme. Ønsker lukkede, da disse holde mer støy ute og mer lyd inne. Har sett på disse to, ønsker gjerne erfaringer og anbefalinger. Andre forslag til noen i samme kategori som er bedre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Hvis du er veldig usikker så kan det være lurt å høre dem. Jeg ville valgt AKG fordi jeg liker den nøytrale lyden AKG er kjent for å levere. Endret 12. juli 2009 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
B Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Hvis du er veldig usikker så kan det være lurt å høre dem. Jeg ville valgt AKG fordi jeg liker den nøytrale lyden AKG er kjent for å levere. Har hørt såvidt på AKG, de var jo bra synes jeg. Noen skriver at de blir bedre etter hvert? Har lest diverse tester av disse. Noen skryter de opp i skyene, men andre sier de er dårlige. Ikke enkelt å ta stilling til noe da.. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Hvis du er veldig usikker så kan det være lurt å høre dem. Jeg ville valgt AKG fordi jeg liker den nøytrale lyden AKG er kjent for å levere. Har hørt såvidt på AKG, de var jo bra synes jeg. Noen skriver at de blir bedre etter hvert? Har lest diverse tester av disse. Noen skryter de opp i skyene, men andre sier de er dårlige. Ikke enkelt å ta stilling til noe da.. Kan selv anbefale AKG K450 på det varmeste. Jeg syntes forøvrig de har blitt bedre i den korte tiden jeg har hatt dem, lyden er jevnt over veldig bra. Når det kommer til komfort, så "kjente" jeg det litt etter å ha hatt dem på i noen timer de første dagene, men det går seg til etterhvert, nå glemmer jeg faktisk at jeg har dem på meg og jeg kunne ikke tenke meg noe annet headset. Men som fLeReK sier, er du usikker, så kan du jo se deg etter en mulighet til å få testet dem. Endret 23. juli 2009 av Hawko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå