Kvisten Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Kan noen forklare hvordan jeg kan bytte lcd skjerm på min N82? Tømte kaffekoppen over telefonen-skjermen svømmer - men telefonen funker !! men ikke annete en flimmer på skjermen. Kan den byttes ? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Kanskje du skal få tørket den først? Greit å prøve det, før du bytter skjerm. Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Kan noen forklare hvordan jeg kan bytte lcd skjerm på min N82? Tømte kaffekoppen over telefonen-skjermen svømmer - men telefonen funker !!men ikke annete en flimmer på skjermen. Kan den byttes ? Napp ut batteriet så fort som mulig og la den ligge avslått i noen dager for å tørke. Vet ikke om du har garanti på din telefon lenger, men oppskrift for å åpne den ligger her... Har du garanti bør du heller la et verksted reparere den. Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Garantien er gått ut - batteriet er ute - den har lagt til "tørk" i ca en uke Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Kanskje du skal få tørket den først? Greit å prøve det, før du bytter skjerm. Hvor kan jeg få kjøpt ny skjerm ? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Siden du like vell må åpne telefonen, ville jeg prøvd å rense kontaktpungtene der ledningene er festet til skjermen. Det kommer opp mange butikker som selger display ved et Googlesøk. Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Takker for kjappe svar Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Har nå åpnet tlf - uten prob - bortsett fra at displayet sprakk -- hehe. Er det noen norsk butikk som selge display ? de engelseke levere bare til EU land (?) Noen tips ? Takke på forhånd Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Det nærmeste jeg vet er MyTrendyPhone. Men de sender fra Danmark da så hvis pakken din blir sjekket i Tollen så blir det ekstra å betale... http://www.mytrendyphone.no/shop/nokia-621...ator-8050p.html Vet ikke om noen norsk butikk på nett hvor du kan bestille dessverre. Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Det nærmeste jeg vet er MyTrendyPhone. Men de sender fra Danmark da så hvis pakken din blir sjekket i Tollen så blir det ekstra å betale...http://www.mytrendyphone.no/shop/nokia-621...ator-8050p.html Vet ikke om noen norsk butikk på nett hvor du kan bestille dessverre. Ok Takk for hjelpen og nyttig info. Nytt display bestillt fra MyTrendyPhone. Lenke til kommentar
bananaz Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Kvisten - kan du fortelle hvordan det gikk med byttingen av skjermen på din N82? Var det vanskelig å få til? Krevde det spesialverktøy? Hvordan gikk det med bestillingen fra MyTrendyPhone - tenker på leveringstid, fraktkostnader, toll, mva osv? Fint hvis du kan dele dine erfaringer. Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Kvisten - kan du fortelle hvordan det gikk med byttingen av skjermen på din N82? Var det vanskelig å få til? Krevde det spesialverktøy? Hvordan gikk det med bestillingen fra MyTrendyPhone - tenker på leveringstid, fraktkostnader, toll, mva osv? Fint hvis du kan dele dine erfaringer. Hei igjen Å bytte displayet var veldig enkelt fikke n link til en U Tube fil som viste hvordan. Krevde ikke annet verktøy enne en plastdings ala skrutrekker - leveringstiden fra My Trendy var sykt lang - 60 uker - ok varen kom to ganger - og derfor to ganger toll osv. returnerte den ene varen - mend e kunne ikke hjelpe med dobbel toll - så sendte brev til Tollvesenet -som for 2 uker siden refunderte beløpet :-) Og telefonen fungerer utmerket :-) Endret 15. november 2009 av Kvisten Lenke til kommentar
bananaz Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Takk for oppdateringen! Regner med at du mener 6 uker, ikke 60 - eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå