HEE Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hei har litt problemer med mitt radeon 9700pro det begynte med at det hang seg i spillet gta3 og nå er hele skjermen streker på den både vertikalt og horisontalt (helt jevelig og se på skjermen)dette gjeller også før windows xp pro booter dette skjedde plutselig har driver wxp-w2k-radeon-7-84-030228a1 og jeg har store problemer med og se det jeg skriver nå. :oops: maskine har virket helt fint stabilt til dette skjedde ble monter sammen for to dager siden og har fungert fint jeg har spilt nfs2 og cm4 uten dette tilfellet det begynte for ca 2 min siden helt plutselig etter instalasjonen av gta 3 dette tilfellet har jeg hatt da jeg klokket i (cpu ikke skjermkort) stad men den ble frisk igjen etter jeg klokket ned . hva er galt EDIT ! jepp dette er litt eldre topic men vi prøver . ser ut som flere har dette problemet med sitt kjære radon 9700pro kort med electron ram og svart pcb .. jeg har lastet ned en bios til dette kortet som skal fixe dette i følge sapphire da en spesiell takk til Yes-Sir som skaffet meg denne. http://www.sapphiretech.com/forum/pop_prin...asp?TOPIC_ID=20 håkon Lenke til kommentar
Templar Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Winbond minnet er nr. 1 når det gjelder at bli kompatibel! Kjøper ikke noet annet sjølf. Fart forskjelen mellom 2 3 3 6 2 mot 2 2 2 5 1 er ikke så stor, vi snakker små marginaler på dagens Dual DDR hovedkort men du risikerer at ikke få engang POST hvis timingene er får lave, spesialt er DRAM Command rate 1 problematisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå