Nassuz Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Er det mulig! Etter en lekk fra MSI sin cpu supportliste anng. det nye MSI 790GX-G65 kom noen til å avsløre DETTE Er jo helt knall med en quad med TDP på 45watt,bare det som manglet fra AMD nå...takker Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Dette ser jo bra ut! Skal forøvrig prøve å kjøpe en 700e på ebay i kveld. Ikke released, sa du? Forøvrig fins det sempron til Am3 også, en modell som heter X1 140 på 2.7Ghz. 45W den også. ...som et lite NB er det dumt å ta det for gitt at disse CPUene faktisk blir sluppet, "bare" fordi de ligger i en "støttet"-liste hos en HK-produsent. Det fins mye rart i de listene som er sjeldent å se i det åpne markedet. prøv dette "Part number"'et: AD6500WCJ2BGH f.eks.. Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 All so true... Jeg var forøvrig inne hos ps.no her om dagen og så der i AM3 lista deres også en Sempron 45w ....link HER Uansett det er tydligvis div godsaker som kommer fra AMD om dagen, på tide syntes jeg. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 All so true... Jeg var forøvrig inne hos ps.no her om dagen og så der i AM3 lista deres også en Sempron 45w ....link HER Uansett det er tydligvis div godsaker som kommer fra AMD om dagen, på tide syntes jeg. Den var jo rimelig der (men ikke lagervare). Betaler vel ca 300 for den dersom jeg rapper den fra ebay, inkl frakt. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Mulig det kan være noe mer hold i dette enn først antatt: http://xbitlabs.com/news/cpu/display/20090..._in_August.html Virker som det er mer substans der enn man kan rappe ut fra en support-liste, så det er kanskje 2 uavhengige kilder..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå