Darth Invidia Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Som tittelen sier, skal ha ny Spill Pc, har +- 16 000, dvs jeg kan gå 1-2k høyere VISS det er verdt det virkelig. ellers trenger jeg omtrent alt, bortsett fra windows. tenkte å kjøre win7. Vil gjerne holde meg til Intel i7, siden det virker framtidsrettet, og Nvidia grafikkort. ellers har jeg =Null peiling på strømforsyning, kabinett og alt det andre, så trenger hjelp kan man si. har en kompis som skal bygge det sammen for meg. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Har satt opp en rå pakke på Komplett, denne kan du se her.Er litt nVidia fan, så har satt på nvidia kabinett, men det kan du sikkert bytte ut så blir det litt billigere. Den koster imdl. 21000 kroner da.. Så har jeg en annen i7 pakke her, i7, GTX 275 x 2 SLI, DDR3.. Også tenkte jeg at jeg skulle sette sammen en pakke som lander på ganske nøyaktig 16000, og det skal jeg begynne med litt senere ikveld, for nå skal jeg ut.. Edit: På 21k pc'n mangler det DVD drive, fordi jeg har det selv og tok utgangspunk i at jeg selv skulle jøpe pc'n da jeg lagde den pakken. Endret 12. juli 2009 av LysDiode Lenke til kommentar
powersound Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 ellers så har jeg en grei pakke her... samme som jeg har bestillt. Pakke Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 ellers kan du se mitt oppsett i signaturen. (skjerm er en dell, står over) Lenke til kommentar
Darth Invidia Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Lysdiode: hehe ok nvidia kabinettet var litt over-the-top. holder gtx275 til å spille gta og framtidige spill som assassins creed 2 og splinter cell conviction? Powersound: hva med skjerm? Go1den3ye: hva med ssd? og skipper dell skjerm.. dårlig erfaring med dell. Endret 12. juli 2009 av Darth Invidia Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Lysdiode: hehe ok nvidia kabinettet var litt over-the-top. holder gtx275 til å spille gta og framtidige spill som assassins creed 2 og splinter cell conviction? Powersound: hva med skjerm? Go1den3ye: hva med ssd? og skipper dell skjerm.. dårlig erfaring med dell. Jeg synes ssd fortsatt er litt for dyrt i forhold til størrelse på disc, så jeg er veldig på gjerdet der.. Ikke prøvd dell skjermen men den er sinnsyke specs da, og en kompis som anbefallte dell. Jeg tror (ikke at jeg har kjempe-peil) at gtx295 er bedre å gå for når det gjelder framtiden for spill Lenke til kommentar
powersound Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Lysdiode: hehe ok nvidia kabinettet var litt over-the-top. holder gtx275 til å spille gta og framtidige spill som assassins creed 2 og splinter cell conviction? GTX275 vill ikke være god nok til dem spillene. Det vill fungere... men vet ikke hvor bra... er serdeles ikke noe dårlig kort. Powersound: hva med skjerm? Jeg som blingset der. Skjerm så har du en grei skjerm i Benq 2200HD, den koster rundt 1500.- Jeg tror (ikke at jeg har kjempe-peil) at gtx295 er bedre å gå for når det gjelder framtiden for spill Leste du litt tester så ser du at 2stk 4890 slår GTX295 til en billigere pris. Jeg er verken Nvidia eller ATI man, jeg "driter" litt i merke bare jeg får mye for pengene. Endret 12. juli 2009 av powersound Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Lysdiode: hehe ok nvidia kabinettet var litt over-the-top. holder gtx275 til å spille gta og framtidige spill som assassins creed 2 og splinter cell conviction? Powersound: hva med skjerm? Go1den3ye: hva med ssd? og skipper dell skjerm.. dårlig erfaring med dell. 1. Ja, nvidia kabinett var mest for moro skyld. Vel, jeg satt da opp 2 stk GTX 275 i SLI da... 2. Dell, BenQ og Samsung lager gode skjermer. Kanskje BenQ GD2220HD eller modellen over? 3. Hvorfor SSD? Du får liten lagringsplass. Sats på en god HDD, f. eks. en Samsung Spinpoint F1. 4-6 GB RAM så laster pc'n inn mesteparten av spillet/programmet inn i RAM'en, så det vil ikke være noe særlig behov for SDD med tanke på les/skriv hastigheter. Tror ikke du vil merke særlig forskjell, kanskje litt ved filoverføring. Men du bør kanskje, som sagt, vente til DX11 grafikkortene kommer ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå