Gå til innhold

Bk: En gang ett bølgekraftverk

Inc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt enig med BorgSol1.

BK tittelen din lover et bølgekraftverk,men det forsvinner i bildet.Så det og fremheve det litt tydligere med en tettere Crop ville gi et mer riktig bilde.

Kanskje en bildeserie av detaljer vil dokumentere bedre værets herjinger,og tatt andre veien så man kan se hvordan havet slår innover.

Men for alldel bildet i seg selv er bra det godt eksponert og detalj rikt,kanskje litt blasse farger i forhold til det jeg liker :)

Skulle likt og ta en tur dit en gang liker denne type konstruksjoner,har du en mer spesifikt lokasjon av bølgekraftverket så vil jeg være takknemlig,Longitude/latitude ?.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Er litt enig med BorgSol1.

BK tittelen din lover et bølgekraftverk,men det forsvinner i bildet.Så det og fremheve det litt tydligere med en tettere Crop ville gi et mer riktig bilde.

Kanskje en bildeserie av detaljer vil dokumentere bedre værets herjinger,og tatt andre veien så man kan se hvordan havet slår innover.

Men for alldel bildet i seg selv er bra det godt eksponert og detalj rikt,kanskje litt blasse farger i forhold til det jeg liker :)

Skulle likt og ta en tur dit en gang liker denne type konstruksjoner,har du en mer spesifikt lokasjon av bølgekraftverket så vil jeg være takknemlig,Longitude/latitude ?.

Toft Øygarden vest om Bergen.

Lenke til kommentar

Klypa,Kalvøyna :thumbup:

Ser spektakulært ut på flyfoto,får ta en tur dit en gang.

Edit:er det noen militære bygg rett før du kommer fram,er noen bygninger som er sladdet på flyfotoet.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Klypa,Kalvøyna :thumbup:

Ser spektakulært ut på flyfoto,får ta en tur dit en gang.

Edit:er det noen militære bygg rett før du kommer fram,er noen bygninger som er sladdet på flyfotoet.

Bruk Norge i bilder, den har helt fine flyfotos over kvaløyna.

Ingen militærer bygg, bare gamle brakker som hørte til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...