Gå til innhold

Prototype - verdt å kjøpe?

Anbefalte innlegg

Har sett litt rundt på videoer og trailere i det siste om det populære spillet Prototype. Jeg lurte på om det var noen her som kunne gitt en minianmeldelse om spillet samt fortelle meg om det er et spill som er verdt å bruke penger på? I følge filmene så ser det jo bare så sinnsykt rått ut!

Endret av Redusert
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja og nei. er ganske kult viss du liker spill som crackdown. freeroaming med superkrefter.

historien er etter min mening noe "hakkete", likevel var spillet gøy. det er rett og slett et offline mmo, du jobber hele tiden for å få nye upgrades, og det er mange. jeg har rundet det, og begynt på nytt. replay-valuen er nok så som så. Et bra spill viss du vil ha 10+ timer underholdning, men omtrent der stopper det vil jeg tro.

Kort sagt, det er et fett spill viss man liker freeroaming-superhelt spill. men ikke forvent å gidde å spille gjennom det mere enn 2 ganger

Lenke til kommentar

Sammenlignet med mye annet møl som kommer ut for tiden så vil jeg påstå at det definitivt er verdt å kjøpe. Det er ikke mange spill som gir meg sug i magen, men når du kaster deg ut fra en h.... høy skyskraper og styrter mot avgrunnen i ekstrem fart for så å dure ditt genmodifiserte legeme i bakken så biler og zombier spruter, så er bare det nok for meg til å anbefale spillet.

Kan bli noe kjedelig i lengden, men tonnevis av spektakulær action og veldig lite stillstand gjør det totalt sett til et realt stykke underholdning.

Lenke til kommentar

Det kan bli kjedelig i lengden,

Spillet er også veldig lett, Du dør nesten alldri. alt blir for lett synes jeg.

Men det er utrolig morsomt er det, Du kan velge hva du har lyst til og gjøre, oppdrag eller upgrade dine skills.

du får egentlig velge det selv om du vill kjøpe den men min mening , ikke gjør det

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Sammenlignet med mye annet møl som kommer ut for tiden så vil jeg påstå at det definitivt er verdt å kjøpe. Det er ikke mange spill som gir meg sug i magen, men når du kaster deg ut fra en h.... høy skyskraper og styrter mot avgrunnen i ekstrem fart for så å dure ditt genmodifiserte legeme i bakken så biler og zombier spruter, så er bare det nok for meg til å anbefale spillet.

Så enig, så enig. Prototype er verdt å kjøpe!

Lenke til kommentar

Jeg og mine to romkamerater likte alle spillet veldig godt. Det er ikke perfekt, men det er åpent, fritt og morsomt. Historien er kanskje litt quirky, men den er tidvis spennende. Man er et bredt arsenal av krefter å låse opp og leke seg med og man får tilgang til nye ting gjennom hele spillet.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri prøvd Prototype selv, men kan fint anbefale Red Faction: Guerilla om du vil ha sandbox, bra våpen og alt det der. De to første Red Faction var ganske kjedelige FPSer, men RF:G er noe helt annet. Mars er litt livløs og veldig brun, men bortsett fra det er det nesten perfekt. Dessuten klarte jeg å rive ned et helt hus kun ved å bruke en hammer. Litt synd jeg stod inni det da det raste... :p

Da har du i det minste et alternativ. :)

Lenke til kommentar

Er ikke Infamous bare til PS3?

Prototype er ganske "overdrevet" med tanke på at du nesten aldri dør. Men det får UTROLIG masse creds for at du kan følge en stakker hjem som gamle bestemor for så å drepe ham på beste mulige måte ^^

Lenke til kommentar

Flux1: hvis man aldri dør så er man enten veldig god, har bare spilt en times tid, eller har på easy :p Det er mange veldig utfordrende punkter i spillet som er lett å dø på. Og mange av sidechallengene er ganske utfordrende når du har kommet forbi de introduserende.

Lenke til kommentar

Har nå spillt gjennom spillet og synes det er et av de beste spillene som jeg noen ganger har spillt (top 10). For de som sier at det er for enkelt, så er det bare fjas, for da spiller du enten på det letteste nivået, eller så har du ikke spillt gjennom spillet.

Enkelte hendelser i spillet var faktisk så vanskelig å tidkrevende at man faktisk måtte planlegge hvordan man skulle komme seg igjennom (nå tenker jeg spesielt på Elizabeth Green, og sistebossen i spillet), dette gjør spillet fengende, og man føler man får ikke lagt fra seg kontrollen før man har komt seg i gjennom. Spillet er bygd opp av inspirasjon fra Bioshock vil jeg tro, der man må consume folk for å få flere detaljer på hvordan hovedpersonen i spillet ble som man er.

Oppdragene var varierte og morsomme, men og verken for enkle eller for vanskelige og det var mange knappekombinasjoner man kunne bruke gjennom hver enkel kampsituasjon.

Uheldigvis så ser det ikke ut som at de har planlagt å lage en toer til dette spillet, i så fall har ikke sluttvideoen lagt opp til noe hint som tilsier det.

Jeg har også lest på forskjellige steder at grafikken var så elendig at man kunne kjørt spillet på en PS1, eller første versjonen av xbox, men da har man ikke lagt merke til hvor mye som skjer på samme tid under for eksempel en kamp, eller hvor mange elementer som er i bevegelse, som nemlig krever en del ytelse. Spillet krever mer enn man tror.

Så jeg anbefaler dette spillet på det ytterste, eneste minuset med det er at spillet kunne vært litt lengre, man blir fort lei av å drepe et helt kvartal med uskyldige mennesker eller zombier for den saks skyld, og disse "fritidsaktivitetene" som er mulig å ta på spillet, er bare kjedelige i lengden.

Jeg kan også nevne at jeg spillte på normal :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...