Gå til innhold

Bygge på tattoo


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg tok en tattoo i utlandet og ønsker og bygge på den. Jeg syntes tattoen er helt grei men lurer på hva jeg kan gjøre for og forbedre den? den er i grunn kjedelig, så nå vil jeg bygge på den i norge da :) jeg trenger inspirasjon. siden jeg bare har en tattoo og ønske å få den større ;D så lurer på om det var noen hær som har litt erfraing med slikt, og kansje kunne hjelpe meg. Jeg har tenk meg en god del større tattoo denne gangen :)

 

dsc00243x.jpg

Endret av kentove91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Hei. Jeg tok en tattoo i utlandet og ønsker og bygge på den. Jeg syntes tattoen er helt grei men lurer på hva jeg kan gjøre for og forbedre den? den er i grunn kjedelig, så nå vil jeg bygge på den i norge da :) jeg trenger inspirasjon. siden jeg bare har en tattoo og ønske å få den større ;D så lurer på om det var noen hær som har litt erfraing med slikt, og kansje kunne hjelpe meg. Jeg har tenk meg en god del større tattoo denne gangen :)

 

dsc00243x.jpg

 

Hvorfor valgte du nettop denne i utgangspunktet? Uoriginal og ikke akkurat noe man sitter og ser på i timesvis.

Endret av Peppermynte
Lenke til kommentar

Du kan alltids bygge på med tribaler eller trær,greiner osv.

Men jeg vil faktisk anbefale deg og ta en cover-up og få laget en ny som ser mer ekte ut,samt få på litt farger.

Kanskje ikke så greit for deg at jeg kritiserer tatoveringen din,men den ser uferdig ut.

Veldig lite realistisk og den ser ut som den er tatt rett ut fra en tegnefilm.

Tatoveringen din er søt nok den,men veldig lite anatomisk korrekt.

Du trenger ikke overdrive og få laget den i 3D osv,men den ser egentlig ut som en klump med føtter på.

 

 

Noen eksempel jeg liker:

 

post-109790-1248903539_thumb.jpg

 

post-109790-1248903549.jpg

 

 

Bare min mening iallefall! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...