Wubble Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Merket at det kom en dirrelyd i rommet når jeg spilte musikk. Det skjer bare når volumet er ganske høyt. Lurer da på om det er noe gale med subben, eller er det noe i rommet som begynner å riste? Prøvde å følge etter lyden, men det var umulig, den var lik over hele rommet. Noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Ja det er nokk noe som begynner å vibrere når du spiller høyt. Kan f.eks være en skapdør. Ellers viss du har gitter forran sub elementet, så kan elementet komme borti om du spiller veldig høyt. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Ok, da må jeg nok lete etter det som rister Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Lastet ned en frekvensgenerator for å finne ut hva det var som ristet. Forskjellige ting dirret på forskjellige frekvenser, var artig. Men på en frekvens kom det noe fra subben og. Hva kan dette være? Noe løst inni? Noe gale med elementet eller noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Det kan være subwooferen som blir presset til sitt ytterste, blåselyder fra bassrefleksportene, etc. For at vi kan hjelpe deg, må du nesten fortelle oss hvilken subwoofer du har. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Ah. Er en sånn en. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hvilken frekvens var det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Egenresonans? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Hvilken frekvens var det? Prøvde igjen i dag, fant ut at det var for det meste på 50-70 hertz, men om jeg skrudde opp lyden så kom det både før og etter de frekvensene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå