Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg har et lite problem når det gjelder damer jeg LIKER... jeg har ikke problem med damer, men med en gang jeg virkelig faller for ei jente, så har jeg ikke baller til å snakke med henne, på grunn av at jeg er så forbanna redd for å drite meg ut for så å miste håpet om å få henne. Når jeg snakker med henne, så våger jeg ikke å spørr, jeg våger ikke å snakke med henne skikkelig en gang på grunn av at hun KAN jo tolke det på feil måte og ikke være intressert.. ps: Dette er ei jente som har vist klare signaler på at hun liker meg, problemet er bare at jeg ikke har baller til å prøve meg.. noen som har tips til hva jeg skal gjøre? =/ Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 ALLE gutter har det samme problemet. Og hvis hun har gitt klare signaler på at hun liker deg så er det ihvertfall ikke noe problem. Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Kjør på, det er mange fisker i havet om du skulle drite deg ut. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Ja, kanskje alle har det samme problemet, men det er virkelig ekstremt hos meg.. Det som er typisk meg er at jeg er meg selv mot jenter jeg ikke har lagt noe særlig merke til, disse blir ofte intressert, men hvis jeg blir intressert tilbake på en av disse "vennene" så har jeg absolutt ingenting jeg kan si, på grunn av at jeg er redd for å drite meg ut, jeg klarer rett å slett ikke å finne ett tema, eller noe som helst å snakke om.. ALT virker så forbanna kunstig, og jeg KLARER ikke å være meg selv 100% på grunn av jeg ikke klarer å drite meg ut.. Dette fører ofte til at de tror jeg absolutt ikke er intressert og forsvinner.. Jeg vet hva jeg selv hadde svart hvis noen andre hadde spurt, jeg hadde svart: "bare hopp i det, hva har du å tape hvis de forsvinner når du prøver deg på den måten du gjør nå? ".. Problemet er at jeg ikke klarer å bare "hoppe i det" og at alle samtaler blir kunstige og flaue!.. Lenke til kommentar
Næringsinnhold Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg blir selv helt stille når drømmedama snakker med meg Jeg hater det, men jeg klarer heller ikke å "hoppe ut" som jeg kaller det, for det føles som om jeg skal hoppe ned fra en høyblokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå