mutras Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Kjøpte en bærbar etter konfirmasjon til ca 16k, og var ganske skuffet ettersom at den kjørte mye tregere enn jeg hadde regnet med. Og nå tenker jeg på å kansje kjøpe en stasjonær data i stedet. Har litt lite penger så burde ikke koste så mye. Maks 7-8 k for pcen. Skal brukes til spilling tenkte på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=354601 Hva kan dere si om denne pakken? Hva er deres erfaring når det kommer til å bestille en pakke med pc du må bygge opp selv? Endret 12. juli 2009 av mutras Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Pakken er for spilling, rett og slett. Komplett setter sammen bra pakker, men noen triks bruker de for å få det billigere. F. eks. kan en spesiel del være mye dårligere i forhold til de resterende, så du får en flaskehals du senere må oppgradere. Jeg kjøpte en pakke, og min flaskehals er RAM'en - kan ikke overklokke min Quad lengre enn 2,79 GHz fordi RAM'en svikter. Lenke til kommentar
mutras Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Okay, men burde man vente til Oktober med å kjøpe pc, når windows 7 kommer ut? Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Det er ikke nødvewndig. Operativsystem følger ikke med i pakkene, du må kjøpe det utenom uansett. Du kan jo kjøpe win7 når det kommer. Utover det, ville jeg venta til DX11 grafikkortene er lansert. ATI har allerede utviklet et DX11 grafikkort, men mange tror nVidia faktisk lanserer sine DX11 kort først. Men hvem vet..? nVidia har nok planlagt dette lenge og lanserer nok DX11 kortene sine før DX11 blir sluppet. Dvs, antakelig, når win7 blir sluppet. Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Forslag som yter bra til 5600,-. Lenke til kommentar
mutras Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Okay takk for svar, da trur jeg at jeg venter til dx11 og win 7 kommer ut Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Så akkurat at Komplett har lansert en i7 pakke for å bygge selv til 9000. Ta en titt på den du Vurderer å selge min nåværende PC for å kjøpe i7 pakken, og kanskje legge på litt ekstra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå