Gå til innhold

Tenker på å kjøpe en ny stasjonær pc

Anbefalte innlegg

Kjøpte en bærbar etter konfirmasjon til ca 16k, og var ganske skuffet ettersom at den kjørte mye tregere enn jeg hadde regnet med. Og nå tenker jeg på å kansje kjøpe en stasjonær data i stedet. Har litt lite penger så burde ikke koste så mye. Maks 7-8 k for pcen. Skal brukes til spilling :)

tenkte på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=354601

Hva kan dere si om denne pakken?

Hva er deres erfaring når det kommer til å bestille en pakke med pc du må bygge opp selv?

Endret av mutras
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pakken er for spilling, rett og slett.

Komplett setter sammen bra pakker, men noen triks bruker de for å få det billigere. F. eks. kan en spesiel del være mye dårligere i forhold til de resterende, så du får en flaskehals du senere må oppgradere.

Jeg kjøpte en pakke, og min flaskehals er RAM'en - kan ikke overklokke min Quad lengre enn 2,79 GHz fordi RAM'en svikter.

Lenke til kommentar

Det er ikke nødvewndig. Operativsystem følger ikke med i pakkene, du må kjøpe det utenom uansett.

Du kan jo kjøpe win7 når det kommer.

Utover det, ville jeg venta til DX11 grafikkortene er lansert. ATI har allerede utviklet et DX11 grafikkort, men mange tror nVidia faktisk lanserer sine DX11 kort først. Men hvem vet..? :)

nVidia har nok planlagt dette lenge og lanserer nok DX11 kortene sine før DX11 blir sluppet. Dvs, antakelig, når win7 blir sluppet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...