docp Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Etter en stunds dveling ved om jeg skal trykke på send eller bare slette alt jeg har skrevet.. Jeg tar meg selv ganske ofte i å holde en halv samtale med noen inni hodet mitt.. Dveler ved hva jeg skal si og sier det aldri.. Det kan være ganske frustrerende til tider, synes jeg.. Men jeg er så nervøs for å si noe som ikke faller i god jord.. Det varierer jo så klart med hva det er snakk om.. Spør meg om ting som er av teknisk natur - så kan jeg som regel komme godt i gang med en faktisk samtale. Men om det er snakk om følelser blir jeg rene muslingen. Løsningen er vel kanskje å bare sette i gang med å la ordene slippe ut der, men lett er det ikke. Dette innlegget ble kanskje litt "blog"-ete, men.. Forhåpentligvis kommer det noe godt ut av det. Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Kjør på og slipp ordene ut, det er lettere å tilgivelse enn tillatelse (om det er noe som ikke kommer til å falle i smak) Endret 12. juli 2009 av -Void- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå