Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Det fineste/beste/smartest stedet å plassere forsterker

Ziroh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for alle svar ;)

Jeg snakka med naboen, og sa at det går ann å plassere den under et sete. Er det lurt/smart? :p Hva hvis noen sparker borti den, blir den ødelagt da? :)

Takker for all hjelp! :)

Eg syns ikke de virker smart å ha det under sete da de er kontakter/ledninger i kvar ende som fort kan bli ødelagt vist noen treffer de...

Lenke til kommentar
Takk for alle svar ;)

Jeg snakka med naboen, og sa at det går ann å plassere den under et sete. Er det lurt/smart? :p Hva hvis noen sparker borti den, blir den ødelagt da? :)

Eg syns ikke de virker smart å ha det under sete da de er kontakter/ledninger i kvar ende som fort kan bli ødelagt vist noen treffer de...

Mhm, tenkte jeg også på... :p

Lenke til kommentar
Takk for alle svar ;)

Mhm, tenkte jeg også på... :p

Jeg har skrudd forsterkeren fast på siden av bagasjerommet... Ligger ikke i veien når den bare henger på veggen der xD

Lenke til kommentar

Jeg har forsterkeren til frontsettet under passasjersetet fremme i min bil. Jeg har lagt gulvmatta litt oppå forsterkeren, for å beskytte den, og det har gått greit til nå. Forsterkeren til basskassa har jeg baki, sammen med basskassa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...