Ziroh Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jah, tittel sier vel det meste? Hvor pleier folk å plassere en forsterker til feks. front høytallere? Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 De fleste har den vell baki bilen... Har ett par venner som har de på hattehyllen, litt show men noen knuste ruten å stakk av me forsterkeren itte 1 veke Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg har min festa på seteryggen i bagasjerommet Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Fineste? At man ikke ser at det er noen forsterker der i det hele tatt. I hjulbrønnen er det jo god plass Lenke til kommentar
Ziroh Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Takk for alle svar Jeg snakka med naboen, og sa at det går ann å plassere den under et sete. Er det lurt/smart? Hva hvis noen sparker borti den, blir den ødelagt da? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Takk for alle svar Jeg snakka med naboen, og sa at det går ann å plassere den under et sete. Er det lurt/smart? Hva hvis noen sparker borti den, blir den ødelagt da? Takker for all hjelp! Eg syns ikke de virker smart å ha det under sete da de er kontakter/ledninger i kvar ende som fort kan bli ødelagt vist noen treffer de... Lenke til kommentar
Ziroh Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Takk for alle svar Jeg snakka med naboen, og sa at det går ann å plassere den under et sete. Er det lurt/smart? Hva hvis noen sparker borti den, blir den ødelagt da? Takker for all hjelp! Eg syns ikke de virker smart å ha det under sete da de er kontakter/ledninger i kvar ende som fort kan bli ødelagt vist noen treffer de... Mhm, tenkte jeg også på... Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Takk for alle svar Jeg snakka med naboen, og sa at det går ann å plassere den under et sete. Er det lurt/smart? Hva hvis noen sparker borti den, blir den ødelagt da? Takker for all hjelp! Eg syns ikke de virker smart å ha det under sete da de er kontakter/ledninger i kvar ende som fort kan bli ødelagt vist noen treffer de... Mhm, tenkte jeg også på... Jeg har skrudd forsterkeren fast på siden av bagasjerommet... Ligger ikke i veien når den bare henger på veggen der xD Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg har forsterkeren til frontsettet under passasjersetet fremme i min bil. Jeg har lagt gulvmatta litt oppå forsterkeren, for å beskytte den, og det har gått greit til nå. Forsterkeren til basskassa har jeg baki, sammen med basskassa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå