AMDguru1 Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Personlig liker jeg komplett.no best. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 her får du nok mange ulike og delte meninger... jeg har god erfaring med komplett (sikkert mange som er enige og mange som er uenige). har nettop fått en ny harddisk i posten (fordi den tidligere "døde"). komplett er også ganske billige (syns jeg ). Lenke til kommentar
gixer Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Bruker for det meste komplett og PSData. Er fornøyd med begge! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Ville sagt komplett.no, veldig god service, gode tilbud, billig.. http://www.animationer.dk/7/b/badvirus.gif Lenke til kommentar
sticky Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 psdata helt klart... men bruker som regel pcutstyr, for den ligger rett nedi gat og jeg kan bare dra å hente varene Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Foretrekker MPX fordi: - Stort sett konkuransedyktige på pris - Rask levering - Meget god kundebehandling; de SVARER på telefonhendvendelser... - Billig frakt (ihvertfall på større bestillinger) (Dette er mine erfaringer så langt, hva andre måtte mene er meg ravende likegyldig...) Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Må si at jeg synes komplett er billigere oftere enn mpx.. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 mpx.. gikk bort ifra komplett etter at de var så volsomt seine i sommer.. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Har alltid handlet hos flexi-data, stort vareutvalg, rask levering, også kan bare kjøre ut å hente sakene når de kommer + at de har god support. Men nå leverer de bare til Bergensere, kan ikke helt skjønne hvorfor.. men men.. Bor du i Bergen så er det en meget grei butikk å handle i. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Bruker vanligvis komplett, men Prisguiden kan gjøre at jeg finner noe billigere et annet sted og handler der i stedet :wink: Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 flexi ruler men jeg er så heldig at jeg handler rett fra grossist som norek, mips, hattelco og smg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå