olesigurd123 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Headsette mitt vart ødelagt her om dan. Åsså sjika æ litt på komplet å fant Creative Fatal1ty http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335463 kan kjøp på komplett, men har vært lettar om æ kunn ha kjøpt d i en butikk :-) så æ lure på om d e nånn som veit om dem sæll det headsete i trondheims område? Takke for alle svar Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Ser at Elkjøp har det i sin nettbutikk, men det er utsolgt i begge trondheimsfilialene. Du kan jo høre med dem når de får det inn på lager? Lenke til kommentar
olesigurd123 Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Ser at Elkjøp har det i sin nettbutikk, men det er utsolgt i begge trondheimsfilialene. Du kan jo høre med dem når de får det inn på lager? ja det kan jeg gjøre :-) takk Lenke til kommentar
olesigurd123 Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Datakjeden har. Takk vt du eller noen andre som leser dette innlegge om CREATIVE Fatal1ty er et bra headset til cs ? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg synes det er bra til CS:S i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå