Dernel Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Heisann! Har begynt og se litt på biler jeg kunne tenkt meg og hatt til jeg er 18. Fant en Audi A4 som jeg likte godt, men den var ikke EU-godkjent. Fristen for godkjenningen gikk også ut 30. juni. Er det dyrt og EU-godkjenne en bil? Og ville det være veldig dumt og kjøpe en bil som ikke var Eu-godkjent? Trenger litt hjelp da jeg har lite greie på både bil og kjøp av bil. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 350-600 ca for godkjenningen, men finner de feil må du rette opp i disse og det koster. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Koster som nevnt rundt en femhundre lapp å godkjenne. MEN!!! Hvis bilen ikke er eu-godkjent og gått over fristen for å bli godkjent bør alle alarmer slå ut. Hvorfor har ikke bilen blitt godkjent før fristen gikk ut? Skal man selge en bil er dette det første folk spør om, og skal man selge er det det første en selger bør gjøre med bilen hvis den ikke er det. Er du veldig ivrig etter nettopp denne bilen ville jeg bedt selger om å levere bilen til et verksted du selv velger ut, gjerne merkeverksted, og kjøper bilen etterpå hvis den blir godkjent uten feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå