Gå til innhold

[løst][Aspire 7738G] Erfaringer og vurderinger?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger en ny bærbar pc i 7000-8000krs klassen (kan gå inntil 9000 men jo lavere jo bedre). Jeg trenger en bærbar pc til hovedsaklig kontor bruk (en del word/excel) samt surfing, og noe WoW spilling. Av preferanser ønsker jeg en stor skjerm og at den ellers jobber godt og raskt til det jeg måtte trenge - både i fht å ha mange program oppe samtidig og til spilling.

Jeg har sett Acus Aspire 7738g anbefalt i en annen tråd men finner nesten ikke noen tester eller erfaringer om den, og lurte på om andre har noen erfaringer eller kommet over noen tester? Eventuelt om en har noen meninger om bedre alternativer.

Her er en link til 7738g fra elprice.no:

http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...1gb-lxpcc0x317#

Elprice lister oppløsningen til 7738g til 1440x900 mens jeg ser 7738 er listet med 1600x900 i oppløsning på acer.no og at den selges flere steder med 1600x900 listet i oppløsning. Er oppløsningen av betydning, og er det mulig at det er feil fra Elprice's side?

Forøvrig ser jeg at pc'en jeg titter på får opp varenr - LX.PCC0X.317 der den selges - gir det en indikasjon på de helt konkrete spesifikasjonene for pc'en og er det noe sted en kan sjekke dem?

Endret av SolitaryB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...