kris_a50 Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Har installert vobsub, og de fleste subtitles jeg laster ned fra nettet (.txt, .sub, .srt) virker, men når jeg prøver med .sub-filer som følger med releaser (disse er som regel over 1 MB, i motsetning til de man laster ned fra nettet som vanligvis er under 100 KB) Det følger også med .idx filer? Hva er disse, og hvordan får jeg subtitles? mvh Kris Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 For å være ærlig.. aner ikke :o Men det står noe om det på http://www.dvdrhelp.com/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Subtitles Guide doom9.org Står alt du trenger å vite. Lenke til kommentar
EC Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 .sub-filene er selve tekstingen. Du skal åpne .idx-fila i vobsub. Ikke driv med piratkopiering nå da. Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Bruk BSplayer og sub filen vil lastes automatisk når den ligger i samme directory. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå