SuperSkunk Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 It's Allways Sunny in Philadelphia Quiz! Her tok jeg jammen meg en god gammel Copy/Paste. Regler i Spoiler! Regler: * Et screenshot blir lagt ut eller et spørsmål blir stilt ut og alle kan være med på å gjette på svaret. * Den som svarer riktig stiller et nytt spørsmål. Personen har 6 timer på seg. Hvis personen ikke stiller et nytt spørsmål innen 6 timer er det fritt fram for alle andre som vil. * Hvis du er 100% sikker på svaret trenger du ikke vente på bekreftelse. * Hvis personen som har stilt spørsmål er aktiv og forsetter å gi tips når ingen klarer oppgaven er minimums tid 48 timer før noen kan legge ut nytt bilde. Dere må selv dømme situasjonen her. Du kan starte en ny oppgave, men hvis mange prøver seg og nye tips fortsetter å bli lagt ut er det egentlig ikke vits. Disse tidsfristene ekisterer bare for minke muligheten for at tråden stopper opp og at det skal bli for kjedelig. * Hvis personen som stilte spørsmål ikke er aktiv (du trenger ikke å være aktiv, men det gjør quizen litt kjekkere) så har vi 24 timer på å finne svaret. Hvis ingen har funnet svaret etter 24 timer kan et nytt spørsmål bli stilt hvem som helst. Jeg starter da med et spørsmål. Hva slags 'outfit' tar Charlie på seg i den episoden han tripper på acid? Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Han har på seg en grøn kondomdress som dekker hele kroppen Endret 12. juli 2009 av Zeelot Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 haha, ja! Greenman! Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hvem er faren til Dennis og Dee? Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Er det ikke egentlig han Bruce? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Er det ikke Frank? Spilt av Danny DeVito? Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Jo, men jeg tror den biologiske faren er Bruce. Men jeg er ikke 100 prosent sikker. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Bruce er den biologiske faren til D&D. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Ok, da fortsetter jeg Hvem bæssjet i senga til Frank og Charlie? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 SuperSkunk, hva med å lage en regel som tilsier at svaret må godkjennes fra han som gir spørsmålet, eller vente 24 timer. Men for all del, fortsett. Er ikke ferdig med sesong 2 enda. Så jeg aner ikke hvem, men tipper på Mac! Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Det står i reglene at hvis du er 100% sikker kan du hopppe til neste spørsmål. Men jeg kan jo fikse på det. Endret 14. juli 2009 av SuperSkunk Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Oi, beklager. Så ikke den spoiler ruta. Reglene er fine som de er de:) Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det er frank, det er frank!!! Massivt bra tråd SuperSkunk! Og siden jeg er 110% sikker fortsetter jeg: Hvor er det faren til Mac har planer om og ta Charlie og Mac med til, men som han ikke får gjort siden de sender han i fengsel ? Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Coopers Town? Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Ok, da tar jeg neste:P Hva heter han mannen som sier at Dennis ikke må røyke på den Philadelphia Eagles-bussen? Endret 15. juli 2009 av SuperSkunk Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Da fortsetter jeg Hva er det Sweet Dee ble kalt når hun gikk på skolen ? Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Aluminum Monster? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå