Gå til innhold

[Løst]Hvordan får man filmer inn på iPod Touch?

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette lurer jeg fryktelig på!

Jeg har startet en tråd om dette tidligere, fikk et svar men fikke ikke helt dreisen på det. Har prøvd et program "Videora iPod Touch converter"

Har også prøvd det meste anna, uten og lykkes!

Det skal jo gå, så det er jo en løsning på det! =)

Noen som har peiling, og kan hjelpe?

Håper på svar! =D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har riktignok iPod og iPhone, men bruker Vidora til dette. Konverterer filene, legger dem inn i iTunes og så over på iPod/iPhone.

Men hva er det du egentlig ikke får til? Konvertering, eller å legge selve filen inn på iPoden?

Konverteringen går greit! Har konvertert til Mp4 med Prism sitt program, fikk det ikke til, så prøvde jeg et ipod convert program, fikk og konvertert til mp4, men er det med å få inn i iTunes, og over på ipoden, hvor i iTunes skal jeg legge den, hvordan får jeg den inn der ?

Jeg har riktignok iPod og iPhone, men bruker Vidora til dette. Konverterer filene, legger dem inn i iTunes og så over på iPod/iPhone.

Men hva er det du egentlig ikke får til? Konvertering, eller å legge selve filen inn på iPoden?

Konverteringen går greit! Har konvertert til Mp4 med Prism sitt program, fikk det ikke til, så prøvde jeg et ipod convert program, fikk og konvertert til mp4, men er det med å få inn i iTunes, og over på ipoden, hvor i iTunes skal jeg legge den, hvordan får jeg den inn der ?

Beklager, den ene setningen der kunne missforståes, med Prism Video converter, jeg fikk konvertert til Mp4, men fikk ikke over på ipoden *

Lenke til kommentar
Gå inn på iPod'en din i iTunes og gå til arkfanen "Video". Der må du huke av for at iTunes skal synkronisere videoene dine til iPoden.

Jepp =) Fikk det til nå, det var der feilen var, at jeg ikke trykte på filmer inne på min ipod menyen.. Har oversett den jeg, trur jeg.. Hehe, men nå er den hvertfall løst =D

Takk for alle svar! =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...