KimOlsen87 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hei, jeg har planer om å finansiere en splitter ny moped, en Yamaha TZR 50, fra biltrend i tromsø Med dette lurer jeg på hva som kreves for å kunne finansiere en slik moped. Den koster ca. 29.000 kroner. Jeg har en bil, 94' Ford Fiesta CLX til salgs som forhåpentligvis dekker 20-30% av den totale prisen. Men siden jeg får yrkesrettet attføring fra NAV, ca. 9-10.000 måneden, har jeg litt lite å gå etter med husleie, mobilregninger, internett og div. utgifter. Kan finansiere maks. 1.500 i måneden. Til sist spørsmålet! -Kan jeg finansiere 20.000 over 1 eller 2 år selv uten fast arbeid, mens jeg får yrkesrettsattføring? -Hva er andre krav til å kunne finansiere dette beløpet? Håper på gode svar, og takker for dem også! Lenke til kommentar
Loko Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 De fleste finansieringsselskaper som butikker bruker krever som regel at du er over 20 år, har hatt en fast inntekt på over 100k forige ligningsår. Attføringspenger, har i de fleste tilfeller jeg har søkt for kunder, blitt godkjent som inntekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå