Gjest small-talk Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (har bruker her, men poster som gjest av personlige grunner) Jeg var nettopp i statene og er veldig imponert over hvor åpne de er og hvor gode de er på small-talk! Jeg har aldri fått så mange komplimenter om skoa mine og snakket så mye om MJs død med randoms før I USA brukte de ofte en ganske standart en: "how ya doing?". Den er veldig grei, men funker jo ikke på norsk. I denne tråden kan vi dele small-talk emner og tips. Jeg begynner: Kommenter sko! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Ta opp ett eller annet velkjent og aktuelt tema som de aller fleste har hørt om og mener noe om. For eksempel varmt vær, kaldt vær, vær, ikke vær, svineinfluensa, dyr bensin, treigt byråkrati etc. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 denne tråden bryter med reglene for gjesteposting og stenges. Hvordan starte smaltalk er ikke et sensitivt tema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg