ikkeno Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Heisann Har en VW Passat 95 mod. 1.9l Diesel med et lite problem i det elektriske anlegget. Når jeg skrur på lyset fungerer ikke turtelleren. Kan dette være en jordingsfeil? Og i såfall, hvordan lokaliserer jeg denne feilen? Endret 13. juli 2009 av ikkeno Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 var nå ute på en litt lenger tur og fant noe enda merkeligere. Når jeg slår lysene på fungerer ikke turtelleren, men dersom jeg slår lysene av fungerer alt som det skal bortsett fra at motortemperaturen stiger til værs og varsellampen blinker. Slår lysene på igjen og temperaturen synker. Hva i all verden kan dette være? Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 En grunn til å snakke med merkeverksted? Lenke til kommentar
saskansen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Høres ut som en jordingsfeil et sted ja,men kanskje det kan være lurt å sette opp musefelle i bilen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå