Skjeggape Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hei, prøver å finne et FishEye Objektiv til en så billig penge som mulig. Har sett litt på Dealextreme.com etter denne modellen "Canon EF 15mm f/2.8 Fisheye", som jeg antar er bra? Men jeg synes hele Dealextreme sida, spesielt søkemotoren, er elendig til å finne akkurat det jeg prøver å søke etter.. Har Dealextreme den modellen i det hele tatt? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Nei, DX har ikke slike merkevarer. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Nei, DX har ikke slike merkevarer. Ok, takk for raskt svar Får prøve å finne det et annet sted.. Lenke til kommentar
dextercf Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Har de noenting brukende til foto i det hele tatt? Bestiller bunkevis med ting derfra hele tia.. Artig om det finnes noe til fotobruk av ok kvalitet også.. Lenke til kommentar
cpy Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) ebay- Peleng eksempelbilder på Flickr Endret 14. juli 2009 av cpy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå